Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه هوشمند تندرستی در یکی از ایستگاه های قطارشهری مشهد فعال شده است و شهروندان در ازای انجام حرکات ورزشی بلیت رایگان هدیه می گیرند.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: پایگاه هوشمند تندرستی قطار شهری به سفارش سازمان فاوا شهرداری مشهد، توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید مبین مقدم افزود: این پایگاه طرح نوآورانه است که به افراد امکان می‌دهد حین فعالیت‌های روزانه خود در زمان‌های آزاد، حرکات ورزشی انجام دهند، همچنین در این پایگاه با استفاده از سنسورهای تشخیص حرکات بدن و هسته نرم افزاری، فعالیت‌های جسمی مخاطبان پردازش و آنالیز می‌شود.
وی با بیان اینکه این ایستگاه در گام اول در ایستگاه فلسطین خط یکم قطارشهری مشهد فعال شده است، اظهار داشت: در این ایستگاه مسافران قطارشهری در فاصله یک و نیم متری مقابل دستگاه می‌ایستند و با بلند کردن دست، سنسورهای تشخیص بدن دستگاه، اندام کاربر را شناسایی می‌کند.
وی گفت: پس از این اقدام نحوه انجام حرکات ورزشی شامل حرکت اسکات، حرکت پرش در جا و حرکت خم کردن کمر به چهار طرف به صورت ویدئویی آموزش داده می‌شود و کاربر باید در ۹۰ ثانیه مجموع این حرکات ورزشی را به صورت عملی انجام دهد.
مبین مقدم افزود: پس از پایان حرکات، بلیت تک سفره قطارشهری به کاربر اهدا می‌شود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی