Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، فرامرز بهنژاد در مراسم آغاز اجرای پروژه فاضلاب جوراب نیر اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه خواهد شد تا اهالی روستای جوراب نیز از تاسیسات فاضلاب استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب در مناطق شهری ما در روستاها نیز با اولویت روستاهای پرجمعیت طرح فاضلاب و جمع‌آوری بهداشتی آن را انجام می‌دهیم تا بتوانیم در مناطق مختلف روستایی به آراستگی و زیبایی مناطق کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نقش تاثیرگذار اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب را در روستاها یادآور شد و بیان کرد: از لحاظ بهداشتی و همچنین سیمای روستاها و تمیزی بافت این مناطق اجرای طرح فاضلاب دارای ارزش و اهمیت خاص است.

بهنژاد اضافه کرد: در پنج روستای استان اردبیل شبکه فاضلاب و جمع‌آوری پسماندها در حال انجام است که در یک روستای پارس‌آباد، دو روستای گرمی، یک روستای خلخال و همچنین یک روستای نیر این پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: امیدواریم ماحصل اجرای این پروژه‌ها به نفع توسعه و عمران روستاها باشد تا اهداف ارزشمند در این زمینه محقق شود.

۴۶

کد خبر 1282589

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل فاضلاب باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا نفتکش دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انگلیس استان لرستان ایران و انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید امینیان، ظهر چهارشنبه گفت: از اوایل صبح امروز با جریان سیلاب و جاری‌شدن ۲ رودخانه فصلی گَزبهمن و پاسُرخ مسیر دسترسی به این روستاها قطع شده است.

وی افزود: ارتباط تلفنی با این روستاها به دلیل وجود دکل مخابراتی در این منطقه وصل است و شب گذشته برق این روستاها قطع شده بود که توسط اکیپ (گروه) خودرویی اداره برق، مشکل برطرف شد.

کد خبر 6080974

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ۹۲۷ سازه آبخیزداری در اردبیل اجرایی شد
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد