Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:29:29 GMT

مدیر پروژه VAR در ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۰۶۴

مدیر پروژه VAR در ایران مشخص شد

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال مسئولیت اجرای پروژه VAR را در فوتبال باشگاهی ایران برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری در حاشیه آغاز کلاس آموزشی برای داوران ویدئویی در کمپ تیم های ملی این موضوع را مطرح کرد و البته به این نکته اشاره کرد با توجه به تغییراتی که در کمیته داوران به وجود آمده است در اسامی که به فیفا برای اجرای پروژه VAR معرفی شده، تغییراتی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این عنوان شده بود مسئولیت این کار را علیرضا فغانی برعهده خواهد گرفت که علیرضا فغانی این مسئولیت را قبول نکرد چرا که می خواهد قضاوت های خارجی را دنبال کند و در جام جهانی بعدی هم به عنوان داور حضور داشته باشد و طبیعتا برعهده گرفتن مسئولیت اجرای این پروژه در فوتبال باشگاهی ایران او را درگیر خواهد کرد.

 

نکته جالب اینکه ابراهیم شکوری در حاشیه برگزاری این کلاس از بومی سازی سیستم کمک داور وید ئویی در ایران خبر داد و در این باره گفت:« هزینه‌ها مشخص است، البته بستگی به این موضوع دارد که ما بتوانیم این سیستم را بومی‌سازی کنیم یا نه. هزینه ما از 50 هزار دلار برای استفاده از سیستم داخلی هست تا 300 هزار دلار برای سیستم بین‌المللی که به ما اعلام کردند. ما مطمئناً دنبال این هستیم که این سیستم را بومی‌سازی کنیم. برای بومی‌سازی سیستم یک شرکت ایرانی است که  این کلاس را هم برگزار کرده و کاملاً ایرانی است. در این کلاس مشخص می‌شود که بومی‌سازی سیستم VAR مورد تأیید فیفا قرار می‌گیرد یا نه. اگر تأیید نشود به دنبال شرکت دیگری می‌رویم، ولی در هر صورت دنبال این هستیم که بومی‌سازی کنیم.»

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال هم چنین در مورد زمان بندی استفاده از کمک داور وید ئویی در ایران صحبت کرد و در این باره گفت:« همان‌طور که گفتم استفاده از این سیستم منوط به تأیید فیفاست و  یک پروسه زمان‌بر است. قطعاً به شروع فصل نمی‌رسد و حداقل شش ماه زمان می‌برد و مراحل آن باید طی شود. در بهترین حالت ما در هفته ششم یا از نیم‌فصل می‌توانیم از VAR استفاده کنیم. بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مطرح است و داوران هم باید این مراحل را طی کنند تا مجوز  فیفا را بگیریم. امیدوارم این پروسه به بهترین شکل و با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه و آقای تاج در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.»

ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند