Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی در گفت‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به با اشاره به پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال جاری گفت: پیرو اطلاعیه 13 خرداد سازمان سنجش آموزش کشور درباره پذیرش دانشجو از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در رشته‌های جدید آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال جاری، پذیرش دانشجو در کد رشته‌محل‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری تایید شد، پس از چاپ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و فرصت کم برای فعال کردن سیستم انتخاب رشته، این سازمان وضعیت علمی داوطلبان واجد شرایط را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی لازم را در این بررسی دارا بودند، به منظور شرکت در مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مربوطه معرفی شدند که این اقدام به روش‌های مختلف به اطلاع آنان رسیده است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در صورتی‌که داوطلبان در مرحله مصاحبه رشته‌های مربوط شرکت کرده باشند،‌ باید کد رشته محل یا کدرشته‌محل‌های موجود را در فرم انتخاب رشته بر اساس اولیت دلخواد درج کنند، به همین منظور از آنان دعوت می شود به لینکی که امروز اول مرداد ماه منحصراً برای آنان فعال می شود، مراجعه کرده و حداکثر تا پایان شنبه 5 مرداد نسبت به درج این کدرشته‌محل‌ها فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

31 / 31 حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش دکتری نیمه متمرکز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش دکتری نیمه متمرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تلاطم دریا در خلیج فارس از بعدازظهر و شب، ۷ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور افزود: امروز ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: وزش شدید باد اختلال در تردد‌های دریایی را به همراه خواهد داشت و بروز گرد و غبار در سواحل و جزایر دور از انتظار نیست.

سی سی پور خاطرنشان کرد: بیشینه سرعت باد به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

وی افزود: توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و از شنا کردن در دریا و فعالیت‌های تفریحی در سواحل خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط ناپایدار دریایی تا جمعه دهم فروردین، تداوم خواهد داشت.

سی سی پور افزود: امروز با حرکت سامانه بارشی به سمت جنوب شرق کشور، از شدت ابری آسمان در نیمه غربی استان کاسته شده، اما تا بعدازظهر و شب در مناطق شرقی استان، آسمان نیمه ابری با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود و اواخر وقت امروز، این سامانه ازاستان خارج خواهد شد.

وی گفت: از لحاظ دمایی تا پایان هفته، نوسانات دمایی ۲ تا ۴ درجه سلسیوس در نواحی مختلف استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • تشدید تلاطم دریا در خلیج فارس از بعدازظهر و شب، ۷ فروردین
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳