Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- جانسون میراث دار یک بحران شدید سیاسی بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خواهد بود. جانسون باید مقام های ارشد اتحادیه اروپا را متقاعد کند تا مذاکرات مجددی را بر سر برگزیت آغاز کنند. نگرانی های مربوط به برگزیت تاکنون فشارهای اقتصادی و مالی زیادی را بر انگلیس وارد کرده است.

محافل خبری پیش بینی می‌کنند که بوریس جانسون شهردار سابق لندن تا ساعاتی دیگر به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  رویترز، محافل رسانه‌ای اعلام کردند که بوریس جانسون امروز سه شنبه به عنوان رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر جدید انگلیس معرفی می شود. مهمترین ماموریت جانسون خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا خواهد بود.

جانسون اکنون 3 ماه فرصت دارد تا بریتانیا را از اتحادیه اروپا خارج کند. وی در رقابت های سیاسی بارها وعده داده است تا بریتانیا را با توافق یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج کند.

با پایان رای گیری حزب محافظه کار در روز دوشنبه، اکنون انتظار می رود نتایج نهایی انتخابات صبح سه شنبه اعلام شود. پیروز انتخابات رسما نخست وزیر جدید انگلیس خواهد بود و جانشین ترزا می خواهد شد که پیش از این به علت مخالفت پارلمان با توافق برگزیت با اتحادیه اروپا از این سمت کناره گیری کرده است.

جانسون که پیش از این وزیر خارجه کابینه ترزا می بوده است، سال گذشته به علت اختلاف بر سر طرح های برگزیت از سمتش استعفا کرده است.

جانسون میراث دار یک بحران شدید سیاسی بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خواهد بود. جانسون باید مقام های ارشد اتحادیه اروپا را متقاعد کند تا مذاکرات مجددی را بر سر برگزیت آغاز کنند. نگرانی های مربوط به برگزیت تاکنون فشارهای اقتصادی و مالی زیادی را بر انگلیس وارد کرده است.

تنها توافق موجود بین دولت لندن و بروکسل تاکنون 3 بار توسط پارلمان انگلیس رد شده است. جانسون بارها اعلام کرده است که برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا کاملا آماده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم

تین نیوز

سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی نوشت:حتما این روزها به آمارهای حوادث رانندگی دقت کرده اید؛ تنها در کمتر از یک هفته تعداد زیادی جان خود را از دست داده و تعداد قابل توجهی هم معلول و مصدوم شده اند و تراژیک تر از آن اینکه میزان مرگ و میر سالانه ناشی از حوادث رانندگی کشورمان برابر با کل تلفات رانندگی ۲۷ کشور اروپایی است. آیا این آمار دهشتناک نیست؟

به گزارش تین نیوز به نقل از روزن آنلاین وی افزود: لابد می گوئید ماشین ها و جاده های ما کجا و خودروها و جاده های اروپا کجا. آری میان خودرو و جاده ما و آن ها فاصله بسیار است اما به نظر نمی رسد که میان عامل انسانی ما و آن ها تفاوتی باشد. از آن گذشته، عقل به ما می گوید که اگر در آن دو (جاده و خودرو) نقص و نقصانی است با این یکی عامل (دقت در رانندگی) آن دو نقصان را جبران کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند