Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: ۸۵۰ میلیارد ریال برای گسترش فضاهای ورزشی در این کلانشهر اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، علیرضا رحیمی گفت: امسال برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و برای سه سالن ورزشی دیگر ۶۵ میلیارد ریال اعتبار اولیه اختصاص یافته است؛ این فضاهای ورزشی در مناطق کم‌برخوردار احداث خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰ نقطه از زمین‌های کاربری ورزشی شناسایی شده‌اند، گفت: تا یک ماه زمین چمن مصنوعی برای احداث به منقاصه گذاشته می‌شود؛ سه سالن ورزشی دیگر با رویکرد دو منظوره قرار است در مناطق پنج، شش و هفت تا اواسط سال جاری به بهره‌برداری برسد.

معاون شهردار با اشاره به اینکه سالن ورزشی حصارک کرج که روز گذشته (دوشنبه) افتتاح شد، یک هزار متر است و برای احداث آن ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: منطقه شش شهرداری کرج از مناطق کم‌برخوردار و پرجمعیت این کلانشهر است؛ این پروژه از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شده است که ۳۰ درصد از زمان بهره‌برداری آن به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد؛ کاربری این سالن ورزشی توپی و رزمی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سالن ورزشی شهرداری کرج کرج کلانشهر مناطق کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد