Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید مرتضی بختیاری گفت: کمیته امداد در طول خدمت آقای فتاح سنگ بنای خوبی گذاشته است و کار‌های ارزشمندی در تداوم کار‌های ارزشمند قبل انجام داده است. تاریخ انتشار: 11:47 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۵۳۵

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مراسم تکریم و تودیع سید پرویز فتاح و معارفه‌ی سید مرتضی بختیاری رئیس جدید کمیته امدادامام خمینی (ره) در محل سالن فجر کمیته امداد با حضور آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مرتضی بختیاری اظهار کرد: این جایگاه جایگاه بالایی است. بالارین عبادت خدمت به محرومین و مردم است.

وی در ادامه گفت: نام دیگر کمیته امداد معبد و عبادتگاه است. هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین و پا برهنگان وجود ندارد.
بختیاری افزود: آقای فتاح با صداقت و عشق  در کمیته امداد خدمت کردند. اگر همه افراد جامعه دارای منش اسلامی باشند یک مستحق در جامعه به وجود نمی‌آید، چون او هم جزئی از پیکره جامعه است.

بختیاری افزود:کمیته امداد در طول خدمت آقای فتاح سنگ بنای خوبی گذاشته است و کار‌های ارزشمندی در تداوم کار‌های ارزشمند قبل انجام داده است.
رئیس جدید کمیته امداد در ادامه بیان کرد: انشالله این مسیر را با قوت ادامه خواهیم داد و امیدواریم گام دوم انقلاب را هم تراز با بیانه رهبری برداریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرتضی بختیاری کمیته امداد تودیع محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان طرح «هر خانواده یک حامی» را اجرا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۵۱۲ هزار فرزند یتیم در کشور/۸ هزار مرکز نیکوکاری در کمیته امداد فعال است
  • زمانیان: امید را باید در بین مردم زنده کرد
  • جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳/ کسر خدمت سربازی به ۱۴ ماه برای چه کسانی است؟
  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل