Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جلسه مجمع عمومی این تشکل سیاسی برای تعیین اعضای شورای مرکزی در شهرستان کارون برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فعالان سیاسی و رسانه ای برگزار شد، جمعی از چهره های مؤثر و فعال سیاسی برای عضویت در شورای مرکزی نامزد شدند و با برگزاری انتخابات در میان اعضای مجمع عمومی، شورای جدید، اعضای خود را برای یک دوره شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی منتخبان شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت شهرستان کارون به شرح زیر است:

۱_محارب ناصری

۲_مجاهد یفالی

۳_محمود باوی بحره

۴_عادل(آلبوعطوی) باوی

۵_مهدی مقدم

۶_امیر صالحی

۷_سلمان امیری اصل

۸_سمیه سعیدی

۹_صالح صالحی اصیل

۱۰_حمید آلبوعطیوی

۱۱_کریم باوی

۱۲_خیریه باوی

۱۳_سیدشریف علوی محمدیان

۱۴_عزیز ناصری

۱۵_سیدمحمد مهدی موسویان

 

بازرسین قانونی شورای مرکزی:

۱_محمدجواد سلامی

۲_محمد جامعی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان خوزستان اعضای شورای انتخابات ایران اسلامی کارون جمعیت پیشرفت و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، افزود: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان