Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@03:34:54 GMT

برنامه‌بازی های تدارکاتی نساجی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۶۲۲

برنامه‌بازی های تدارکاتی نساجی مشخص شد

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد کوچک‌زاده با عنوان اینکه فشار زیادی طی تمرینات بدنسازی به بازیکنان آمده و ان‌شاالله با شروع لیگ تاثیرات مثبت این تمرینات سنگین و هدفمند را مشاهده خواهیم کرد،گفت:با اینکه بازیکنان ما اصلاً شرایط خوبی برای مسابقه نداشتند اما با توجه به اینکه وقت چندانی تا آغاز لیگ نمانده، نیازمند برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را شکر کادر فنی از عملکرد بازیکنان در روز گذشته رضایت داشتند و رفته‌رفته با برگزاری چند دیدار تدارکاتی دیگر، انسجام تیمی ما نیز به‌دست خواهد آمد.

سرپرست تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه با صلاحدید کادر فنی بازیکنان امروز به استراحت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: تمرینات ما از ساعت ۱۹ فردا (چهارشنبه دوم تیرماه) در کمپ راه‌آهن پیگیری خواهد شد.

کوچکزاده تصریح کرد: دیدار تدارکاتی بعدی ما روز پنج‌شنبه (سوم تیرماه) با نفت مسجدسلیمان انجام خواهد شد که زمان و مکان این دیدار را به‌زودی اعلام می‌کنیم.

نساجی در ۳ دیدار اخیر تدارکاتی خود موفق به شکست تیم‌های داماش و بادران تهران شده و در مقابل مس کرمان نیز به تساوی رسید.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند را پیش از شروع جام ملت های آسیا برگزار کرد. 

ملی پوشان کشورمان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان می‌روند و  در روز‌های ۱ و ۳ اردیبهشت  نیز به ترتیب با بحرین و کویت دیدار می‌کند.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین