Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:54:15 GMT

مزدک میرزایی از ایران رفت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۶۲۶

مزدک میرزایی از ایران رفت

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصرایران تایید کرد که مزدک میرزایی با ترک صداوسیما، به خارج از کشور رفته است.

وی افزود: مزدک میرزایی قصد دارد با یکی از رسانه های خارجی همکاری کند. حتی نزدیک ترین افراد به مزدک نیز از این برنامه او خبری نداشتند و مطلع نبودند. مزدک فرد کم حرف و بسیار محافظه کاری بود. مدتی بود که خبری از مزدک نبود اما هیچ کسی حدس نمی زد چنین اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با شناختی که از روحیات مزدک دارم بعید نیست او به سرعت به کشور بازگردد.

این منبع آگاه ادامه داد: با توجه به اینکه میزرایی برنامه های متعددی را در سیما به عنوان تهیه کننده، حضور داشته است، برخی شایعات مبنی بر احتمال خارج کردن آرشیو مستندات، برنامه ها و گزارش های تصویری از کشور توسط او قوت گرفته است.

از شبکه ماهواره ای "ایران اینترنشنال" به عنوان مقصد این گزارشگر نام برده می شود.

خبر رفتن مزدک میرزایی از ایران از دوشنبه شب منتشر شد و یکی از روزنامه نگاران ورزشی ایرانی مقیم خارج از کشور نیز با انتشار تویتی به مزدک میرزایی خوش آمد گفت. این توییت باعث شایعات در این باره تقویت شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت

به گزارش خبرنگارمهر، در ادامه دومین روز از رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک ۲۰۲۴ در توکیوی ژاپن، صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه علی آقا میرزایی که موفق به راهیابی به مرحله فینال ماده کایاک ۲۰۰ متر مردان شده بود با ایستادن در رده سوم موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

علی آقا میرزایی در مرحله فینال کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا با زمان ۳۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. نمایندگان کره‌جنوبی و ازبکستان اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست. علی آقا میرزایی المپین دوره قبل ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن فردا در ماده تخصصی و المپیکی خود در مسافت هزار متر به مصاف رقبای خود خواهد رفت. در این ماده دو قایق نخست صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس خواهند شد.

صبح امروز در دیگر مسابقه قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، قایق دو نفره کانوی مردان ایران که یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک برای کشورمان محسوب می شد با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام آسیا و انتخابی قاره ای المپیک از ۳۰ فروردین الی ۲ اردیبهشت ماه در توکیوی ژاپن برگزار می شود. تیم ایران با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت ها حاضر شده است.

کد خبر 6082231

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک