Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:27:21 GMT

پاکسازی پارک لاله از معتادان متجاهر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۶۷۴

پاکسازی پارک لاله از معتادان متجاهر

صبح امروز ماموران پلیس پایتخت با حضور در پارک لاله تهران اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر از سطح این پارک کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان لطیفی، رییس کلانتری انقلاب در حاشیه اجرای این طرح گفت: درپی اجرای مطالبات مردمی برای برخورد با معتادان در سطح پارک لاله تهران و نیز مشاهدات صورت گرفته از حضور تعدادی از معتادان در این پارک به ویژه در ساعات آغازین روز ، عوامل کلانتری انقلاب  طرح جمع آوری معتادان متجاهر را در پارک لاله به مرحله اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح از حوالی ساعت پنج صبح  بامداد امروز  اجرا شد، گفت: در جریان اجرای این طرح ۱۲ تن از معتادان متجاهر جمع آوری شدند که این افراد به مراکز بازپروری اعزام خواهند شد.

رییس کلانتری انقلاب با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه داشته و مقطعی و یک روزه نیست، گفت: البته گاهی مشاهده شد که برخی از افرادی که از شهرهای دیگر برای جستجوی کار به تهران آمده و به دلیل وضع اقتصادی شب ها در پارک خوابیده و استراحت می کنند، از سوی برخی از شهروندان با معتاد متجاهر اشتباه گرفته می شوند، کمااینکه در اجرای این طرح نیز پلیس با چند نفر از این افراد مواجه شد که اعلام کردند، اعتیاد نداشته و در جستجوی کار هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران پارک لاله دستگيري پليس كلانتري پلیس پایتخت معتاد متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در سال گذشته با مشارکت بیش از ۵ هزار نفر در قالب بیش از ۵۰ گروه متشکل از سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های خودجوش مردمی، در طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک در استان مقدار ۹۱۲ هکتار از اراضی استان و به مقدار حدود ۶۱۳ تن زباله جمع آوری و به محل دفن بهداشتی و مجاز منتقل شد.

مهدی اله پور افزود: برای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و کاستن از آسیب‌هایی که به آن وارد می‌شود، پرداختن به مشارکت در حوزه محیط زیست بسیار مهم و حیاتی است و مشارکت آگاهانه مردم می‌تواند، از هزینه‌های هنگفتی که بر محیط پیرامونی ما که همان محیط زیست است وارد می‌شود، جلوگیری نماید.

وی گفت: در همین راستا این پویش با اجرای ۱۴ محور کاری در استان پیگیری و اجرا شد  که استقرار مخازن جمع‌آوری پسماند در مناطق تفرجگاهی، توزیع پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر پسماند میان گردشگران، پاکسازی مناطق تحت مدیریت با حضور مسوولان ادارات و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیست محیطی، پاکسازی زیست محیطی محوطه‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان‌ها و پاکسازی ورودی و حریم‌های راه‌های مواصلاتی با همکاری مردم و سایر دستگاه‌های متولی از محور‌های این پویش به شمار می‌رود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: نصب پارچه نوشته آموزشی و بروشور اطلاع رسانی در جهت فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی گردشگران با محور حفاظت از محیط زیست و طرح جمع‌آوری سبزه هفت سین و رهاسازی ماهی‌های قرمز در استخر پارک‌های شهری از دیگر اقدامات در قالب پویش مزبور است.

دیگر خبرها

  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود