Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قناعت پیشه رئیس اداره آبیاری و زهکشی شهرستان جهرم بیان کرد: طی عملیاتی که با دستور مقام‌های قضایی و انتظامی در دو روز گذشته در سطح شهرستان انجام شد تعدادی دستگاه و تجهیزات آبکشی از بستر رودخانه‌ها در دو بخش خفر وسیمکان توقیف شد.

قناعت پیشه از کشاورزان خواست که بدون اخذ مجوز قانونی و دارای اعتبار از برداشت هرگونه آب‌های سطحی چشمه سارات و حوضچه سد سلمان فارسی، سد‌ها و بند‌های خاکی، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی که به نوعی جزء انفال محسوب می‌شود خودداری کرده و قبل از هرگونه کشت فصلی نسبت به عقد قرارداد با اداره آبیاری و زهکشی شهرستان اقدام تا در صورت آبدهی منبع آبی مورد نظر و وجود آب مازاد و حقابه بر بودن اراضی مورد درخواست اقدام به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در غیر این صورت بهره برداران غیر مجاز با اقدام قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/م

توقیف دستگاه‌های موتور پمپ غیر مجاز در جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان

مهدی بخشی گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی افراد سودجو و زمین خوار اقدام به تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی اراضی واقع در کوهپایه شده بود که با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • لایروبی همه زهکشی‌های دشتستان تا سال ۱۴۰۵ تکمیل می‌شود
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم