Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:06:34 GMT

گرانقیمت‌ترین بازیکنان در خدمت سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۷۲۸

گرانقیمت‌ترین بازیکنان در خدمت سرخابی‌ها

علیرضا بیرانوند در صدر لیست گرانقیمت‌ترین بازیکنان لیگ برتر از نگاه ترانسفر مارکت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سایت ترانسفر مارکت لیست گرانقیمت‌ترین بازیکنان لیگ‌های مختلف فوتبالی را منتشر کرد که در آن لیگ برتر فوتبال ایران نیز به چشم می‌خورد.

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس تهران به عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ نوزدهم از دیدگاه ترانسفر مارکت در صدر لیست با ارزش ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو قرار گرفت.  

 شیخ دیاباته مهاجم جدید تیم استقلال تهران با ۳ میلیون یورو در جایگاه دوم گرانقیمت‌ها قرار گرفت و احسان حاج صفی مدافع چپ تیم تراکتورسازی تبریز با ۱.۳ میلیون یورو در جایگاه بعدی قرار دارد.

فرشید اسماعیلی از تیم استقلال، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا به عنوان هافبک پرسپولیس  با  یک میلیون یورو به صورت مشترک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نام شجاع خلیل زاده مدافع سرخپوشان پایتخت نیز نفر پنجم  این لیست با ۹۰۰ هزار یورو دیده می‌شود. وریا غفوری از تیم استقلال تهران نیز  با ۸۰۰ هزار یورو در رتبه بعدی قرار گرفت.

این در حالی است که پیام نیازمند گرانقیمت‌ترین بازیکن تیم فوتبال سپاهان ۸۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است و کی روش استنلی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ارزش ۷۰۰ هزار یورویی دارد.

مهدی مهدی پور از تیم فوتبال ذوب آهن با ارزش ۷۵۰ هزار یورو گرانقیمت‌ترین بازیکن سبزپوشان اصفهانی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان حاج صفی پیام نیازمند تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان شیخ دیاباته علیرضا بیرانوند کی روش استنلی مهدی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت