Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@12:11:06 GMT

برنامه‌ريزي وزارت راه براي راحتي حجاج

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۷۸۴

برنامه‌ريزي وزارت راه براي راحتي حجاج

خبرگزاری آریا- معاون وزیر راه: سازمان هواپیمایی جلساتی را با مسئولان حج برگزار کرد و هماهنگی لازم برای برقراری پرواز‌ها انجام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شهرام آدم‌نژاد افزود: در حج امسال دو موضوع حائز اهمیت بود نخست اینکه با توجه به همکاری نکردن عربستان در زمینه اعزام حجاج، باید همه 88 هزار و 550 حجاج ایرانی را تنها با پرواز‌های ایران ایر اعزام کنیم و موضوع دیگر آماده و عملیاتی شدن ترمینال سلام بود که باید جلسات فنی و تخصصی متعدد و نظارت‌های لازم توسط دفتر نظارت سازمان صورت می‌گرفت که این مهم انجام و قبل از شروع پرواز‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی تست‌های آزمایشی آن انجام و پس از افتتاح توسط رئیس‌جمهور نهایتا در روز 17 تیرماه نخستین پرواز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اعزام زائرین از 19 فرودگاه کشور درحال انجام است، گفت: تا آخرین ساعات روز 30 تیرماه مجموعا
42 هزار و 738 زائر با 173 پرواز هواپیمای جمهوری اسلامی به سرزمین وحی مشرف شده اند که از این تعداد 11 هزار و چهار نفر با 44 پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) وتعداد 31 هزار و 734 نفر با 129 پرواز از سایر فرودگا‌ها صورت پذیرفته است.
آدم نژاد افزود: پرواز‌های رفت تا 14 مرداد ادامه دارد و پرواز‌های برگشت از 26 مرداد آغاز و تا 13 شهریور انجام خواهد گرفت.
آدم نژاد ادامه داد: ممکن است با توجه به افزایش پذیرش 2000 زائر دیگر به نسبت آمار قبلی تغییرات جزئی در زمان اتمام عملیات رفت و برگشت را شاهد باشیم.
معاون حمل‌ و‌ نقل وزیر راه و شهرسازی در پایان با تشکر از زحمات و هماهنگی‌های سازمان هواپیمایی کشور، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته پرواز‌های امسال رضایتمندی حجاج را در بر داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه ریزی وزارت راه راحتی حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند