Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:53:23 GMT

رکورد مصرف برق خوزستان برای هشتمین بار شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۹۰۷

رکورد مصرف برق خوزستان برای هشتمین بار شکسته شد

محمود دشت بزرگ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مصرف مصرف برق در مدت مشابه پارسال هفت هزار و ۴۴۰ مگاوات بود بیان کرد:: رشد مصرف برق در خوزستان همچنان افزایشی است و در روز دوشنبه نیز اوج مصرف رشد هشت درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: رشد هشت درصدی در زمان اوج مصرف برق در خوزستان ۶۰۲ مگاوات افزایش بار در شبکه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشت بزرگ افزود: یکشنبه هفته جاری نیز رشد ۶ درصدی مصرف برق را در خوزستان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به ماندگاری دمای گرم در کشور از مشترکان می خواهیم با مدیریت مصرف و خارج کردن وسایل غیر ضروری و حتی خاموش کردن یک لامپ در ساعت های پیک مصرف، سلامتی شبکه را تضمین کنند.

دشت بزرگ همراهی مشترکان و رعایت الگوی مصرف را از عوامل اصلی پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی بیان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه اندیشیده شده و کارکنان صنعت برق خوزستان نیز شبانه روز در حال رصد کردن شبکه و انجام اقدامات لازم برای حفظ این پایداری و جلوگیری از خاموشی ناخواسته هستند.

به گفته وی روز دوشنبه هفته جاری مصرف برق در کشور در زمان پیک به عدد ۵۷ هزار و ۶۸۱ مگاوات رسید که رکورد مصرف برق را شکست.

به دستور استاندار خوزستان روز چهارشنبه هفته جاری به دلیل استقرار هوای گرم و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی، تمام ادارات خوزستان تعطیل اعلام شده است.

۹۸۸۷ /۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق خوزستان اهواز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی پایداری جو همراه با افزایش نسبی و پلکانی دما تا اواخر هفته را پیش بینی کرد.

خانم بهروزی گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند تا پایان هفته جو استان نسبتا پایدار خواهد بود. بر اساس همین پایداری، احتمال انباشت آلاینده‌ها بخصوص برای مناطق صنعتی و پرتردد استان پیش بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: به لحاظ دمایی هم افزایش نسبی دما از اوایل هفته آغاز شده و تا پایان هفته به صورت پلکانی ادامه خواهد داشت. البته باتوجه به گذر جریانات شمالی وزش باد در کانال بادی استان وجود خواهد داشت که نسبتا از سرعت آن کاسته خواهد شد.

دیروز در گرمترین ساعات، بیشینه دمای شهر قزوین به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

دیگر خبرها

  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • رکورد تولید مرغ در کشور شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • پیش بینی هواشناسی
  • مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد
  • پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • رکورد سفرهای جاده‌ای خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر شکسته شد