Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا باجولوند صبح سه شنبه در مراسم ملی رونمایی از آزمون‌های پروژه محور کار عملی در راستای طرح ارزشیابی مهارتی با رویکرد سنجش عملکردی که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در بحث سنجش و صلاحیت حرفه ای دانش و مهارت افرادی که گواهینامه‌های مهارتی را دریافت کرده اند، ارزیابی شده و این کار باعث اعتبار بخشی به گواهینامه‌های صادره این سازمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرکز پایش آموزش‌های ارائه شده نیز صورت می‌گیرد و نقاط قوت و ضعف آموزش‌های نیز بررسی می‌شود چرا که استاندارد سازی آموزش‌های ملی و بین المللی با توجه به اینکه کیفیت مهارت آموزش‌ها برای ما بسیار با اهمیت بوده، مهم است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که در هر استانی یک مرکز سنجش وجود داشته باشد تا بتوان افرادی که آموزش‌های لازم را دیده اند سنجش و صلاحیت حرفه ای آنها را نیز بررسی کرد.

باجولوند یادآور شد: با اجرای این طرح نظام جامع آموزش فنی‌وحرفه‌ای به سمت صلاحیت حرفه‌ای سوق داده می‌شود و در راستای عملیاتی کردن این طرح از مربی، آزمونگر و پژوهشگر استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: در این شیوه که برای مهارت آموزان در دوره‌های حضوری اجرا می‌شود، علاوه بر تلفیق دانش و مهارت، از طریق آزمون‌های عملی پروژه محور، نقش مربیان در ارزیابی کار آموزان برجسته‌تر می‌شود.

کد خبر 4674216

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش های مهارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در نیمه اول مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

جزییات شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

۳) زمان ثبت نام آزمون در اردیبهشت سال آینده خواهد بود. زمان بندی دقیق ثبت نام در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در هفته آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

۴) زمان دقیق برگزاری آزمون طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

۵) دروس امتحانی مطابق با دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرح جدول زیر است:

بیومکانیک ۱ و ۲ و ۳ الکتروتراپی ۱ و ۲ ارزشیابی و اندازهگیری
ارتز و پروتز تمرین درمانی ۱ و ۲ و ۳ زبان عمومی
فیزیوتراپی در بیماری های اعصاب و داخلی ۱ و ۲ (قلبی، ریوی، روماتیسمی و پوستی)

کد خبر 6056188

دیگر خبرها

  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ۱۲ هزار نفر زندانی تحت پوشش پابند الکترونیک قرار دارند