Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@18:50:04 GMT

کمیته امداد دستگیر نیازمندان شده است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۹۴۸

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تاسیس کمیته امداد، ابتکار بسیار ارزشمندی بوده و دستگیر نیازمندان شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد از آثار جاویدان امام راحل است، اظهار داشت: این نهاد در حوادثی همچون سیل، زلزله و آسیبهای دیگر هم به خوبی عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی گفت: دانش آموزان، نوعروسان و دانشجویان نیازمند از خدمات کمیته امداد بهره مند و توانمند شده اند. وی افزود: انفاق و کمک به نیازمندان یک اصل اساسی در قرآن است و هر کجا در قرآن کلمه نماز آمده موضوع زکات هم آمده است.  رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود : امروز برخی قارون صفت ها سوار بر ماشین های چند میلیاردی رژه می روند و عده ای هم به نان شب محتاج هستند اما ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند. رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه مراسم حکم انتصاب بختیاری به سمت رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) را تقدیم کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس دفتر مقام معظم رهبری مراسم معارفه تودیع رئیس کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه