Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی‎طلب گفت: در هفته ملی مهارت مرکز مهارت‎آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلیرضا حسینی‎طلب» امروز(سه شنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از (31 تیر تا 6 مرداد) نیز به عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است و امروز دومین روز از هفته ملی مهارت را سپری می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش فنی‎و حرفه‎ای گلستان ادامه داد: 6 مرداد نیز روز کارآفرینی و آموزش‎های فنی و حرفه‎ای است و در طول این هفته برنامه‎های متنوعی را در استان برای ارتقاء مهارت در نظر گرفته‎ایم.

 

حسینی‎طلب افزود: عطرافشانی گلزار شهدای در سطح استان برنامه‎های هفته ملی مهارت آغاز شده و در روز گذشته یک مرکز مهارت‎آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

 

وی گفت: از تجهیزات آموزشی برای سکونتگاه‎های غیررسمی در گنبدکاووس رونمایی کردیم که با حضور فرماندار و معاون سیاسی این شهرستان انجام شد.

 

مدیرکل آموزش فنی‎و حرفه‎ای گلستان متذکر شد: امروز در مرکز سامد(111 پل ارتباطی مردم با دولت) حضور می‎یابیم و در این مرکز پاسخگوی مردم در خصوص آموزش‎های مهارتی در فنی و حرفه‎ای استان گلستان هستیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روزنامه کتابخانه های عمومی نماز جمعه اردبیل شهرستان دزفول دزفول شیراز مرکز مهارت آموزی هفته ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان

سیاوش رهبر با اشاره به اینکه یک مرکز مشاوره دولتی و ۴۵ مرکز مشاوره خصوصی در استان همدان فعال است گفت: تعداد ۱۹ هزار و ۹۲۱ نفر از طریق مراکز مشاوره حضوری (دولتی و غیر دولتی) در ۱۱ ماه امسال مشاوره دریافت کردند.

او گفت: ۴۰ هزار و ۸۶۲ نفر نیز از مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ یا مرکز مشاوره تلفنی در ۱۱ ماهه سالجاری از خدمات مشاوره بهره‌مند شدند.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: خط ۱۴۸۰ یا صدای مشاور با هدف ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی سریع در زمینه‌های مشکلات خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشاوره پیش از ازدواج، اضطراب، افسردگی، وسواس، حقوقی و شغلی به آحاد جامعه خدمت رسانی می‌کند.

رهبر گفت: تمامی تماس‌های مردمی با خط ۱۴۸۰ صدای مشاور، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات خود و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری مشکل است را به صورت تلفنی با مشاوران درمیان بگذارند.

او گفت: طرح آموزش خانواده در ۴۶ مرکز مشاوره حضوری به چهار هزار و ۶۷۰ نفر در ۱۱ ماه امسال ارائه شد.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: طرح آموزش پیش از ازدواج به چهار هزار و ۷۱۰ زوج در مراکز مشاوره حضوری بهزیستی ارائه و نیز طرح آموزش مهارت‌های زندگی برای ۹۳۹ نفر در استان اجرایی شد.

رهبر گفت: ۲۱ تیم "محب" مداخله در بحران‌ها و بلایا، در استان فعال و در حالت آماده باش هستند در بحران‌هایی مانند سیل و زلزله خدمت رسانی کنند که اطلاعات آنها با آموزش‌ها به روزرسانی می‌شود.

او از اجرای طرح تسنیم در استان همدان برای هزار و ۱۱۷ زوج خبر داد و گفت: این طرح مشترک بهزیستی و دادگستری با هدف کنترل و کاهش طلاق در ۱۳ مرکز مشاوره حضوری در حال خدمت رسانی است و قاضی دادگستری زوجین در آستانه طلاق را برای سازش به این دفاتر ارجاع می‌دهد و چهار جلسه مداخله تخصصی داده به طور رایگان ارائه می‌شود.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان در قالب چهار دفتر پیشگیری از معلولیت ها، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دفتر مشاوره و دفتر اعتیاد دفتر خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار چوب در آمل
  • دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار چوب در آمل
  • تجهیزمراکز آموزشی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به فیبر نور
  • تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با دانشگاه کشاورزی روسیه
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • تصویب تأسیس شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مهمترین راه ورود به بازار کار برای کارجویان است