Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی شدید از درگیری‌های روز گذشته در ابوجا، خشونت و توسل به زور در این تظاهرات را محکوم کرد.
به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی با اشاره به وخامت حال شیخ زکزاکی و گذشت بیش از دوماه از انتشار گزارش تیم پزشکی مبنی بر نیاز فوری وی و همسرش به درمان در خارج از کشور اظهار داشت: از مسئولین نیجریه انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به انتقال شیخ ابراهیم زکزاکی به خارج از بازداشتگاه برای دسترسی ایشان به خدمات درمانی مناسب و فوری اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در نیجریه و آسایش مردم خواستار حفظ آرامش دوطرف، خویشتنداری مسئولین نیجریه، تسریع در روند درمان شیخ زکزاکی و رفع نگرانی های موجود نسبت به وخامت حال ایشان و همچنین حل مشکلات موجود از طریق گفت‌وگو شد. برچسب ها: نیجریه ، زکزاکی

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیجریه زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برابر نسل‌کشی در غزه بایستیم

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در حاشیه نشست ۶۸ کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل با خانم اوجو کندی، وزیر امور زنان نیجریه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس‌جمهور ضمن ابراز نگرانی از گرسنگی مفرط و آمار روزافزون کشتگان و مصدومان غزه، علی‌الخصوص زنان و کودکان، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و ائتلاف بین‌المللی در برابر این نسل‌کشی بایستیم.

وی با اشاره به ایده مطروحه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از طرف نیجریه‌ای دعوت نمود برای حفظ شکل طبیعی خانواده و محافظت از آسیب‌هایی که فرم‌های نوظهور خانواده به آینده کودکان، زنان و بشریت می‌زنند به جنبش جهانی تعهد به خانواده بپیوندد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: همانطور که برای حفظ محیط زیست تلاش می‌کنیم، باید برای سلامت و حفظ خانواده طبیعی، اصالت خانواده و اخلاق در خانواده نیز همت گماریم. در این راستا، خانم کندی اشکال انحرافی خانواده را به شدت تقبیح نموده اضافه کرد که طبق قوانین کیفری نیجریه، ازدواج همجنس در کشورش ۱۴ سال زندان در بر خواهد داشت.

خزعلی از اقدام دیگر معاونت زنان در مبارزه با فساد نام برد و گفت: معتقدیم فساد در لایه‌های زیرین جامعه نهفته و آسیب‌های جدی به زنان وارد می‌کند و به همین منظور کمیته «زنان و مبارزه با فساد» را تشکیل داده‌ایم که کشورهای متعددی به همکاری ذیل این موضوع اعلام آمادگی کرده‌اند.

در این دیدار طرفین به بررسی راهکارهای ایجاد توازن بین مسوولیت‌های اجتماعی و زندگی فردی و خانوادگی بانوان پرداختند که در این خصوص ایجاد مشاغل منعطف شوند برای آنکه مادران ضمن انجام فعالیت اجتماعی، بتوانند در کنار فرزندان خود باشند توسط معاون رئیس جمهور کشورمان تشریح شد.

برنامه‌های دو کشور برای توانمندسازی زنان، خصوصاً زنان روستایی، نظیر تسهیلات صندوق‌های خرد و فعالیت تعاونی‌ها برای فروش محصولات در کنار واگذاری کمک هزینه مواد اولیه و ابزار مختلف، قوانین و راهکارهای حقوقی حمایت از زنان و خانواده، و اقدامات و نهادهای پشتیبان مادران، کودکان و خانواده از دیگر محورهای تبادل تجارب دو طرف بود.

علاوه بر آن، اجرای پروژه بازار مشترک مجازی برای گسترش همکاری اقتصادی، دعوت از کارآفرینان برای شرکت در اکسپوی ایران و تبادل تجارب موفق در حوزه توانمندسازی اقتصادی زنان به رایزنی گذاشته شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • پنتاگون: نگرانی خود نسبت به روابط نیجر با ایران را به این کشور اعلام کردیم
  • فوری | پرسپولیس واگذار شد | این باشگاه با چه قیمتی منتقل شد؟ + جزئیات واگذاری
  • فوری | پرسپولیس واگذار شد | این باشگاه با چه قیمتی و به کجا منتقل شد؟ + جزئیات واگذاری
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی وجود ندارد
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان نسبت به کم توجهی های حوزه وقوع حوادث رانندگی/مصوبات كامل اجرا نمي شود
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان، نسبت به کم توجهی‌های حوزه وقوع حوادث رانندگی
  • قطعی گسترده اینترنت در شماری از کشورهای آفریقایی
  • درمان یبوست با روش خانگی
  • در برابر نسل‌کشی در غزه بایستیم