Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این طرح از تیرماه با حضور ۲۰ مبلغ روحانی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان آغاز و به مدت ۷ هفته ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این طرح در قالب کلاس‌های آموزشی حفظ موضوعی و حفظ جزء سی قرآن کریم، کسب مهارت‌های زندگی در راستای آموزش سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس احکام، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، روایتگری رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و اردوهای تفریحی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه مخاطبان این طرح بیشتر در گروه‌های سنی بین ۷ تا ۱۸ سال قرار دارند اظهار امیدواری کرد: این طرح منجر به تقویت مبانی اعتقادی و بنیه فکری جوانان شود.

زارع‌زاده با اشاره به اینکه مربیان این طرح در قالب ۳ گروه مبلغان بومی و اعزامی از قم، مربیان سبک زندگی اسلامی و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: طرح یاد شده برای پرورش نسل نوجوان و جوان برای اهداف عالیه سازمان مبنی بر تبلیغ و ترویج فرهنگ معرفت و معارف، ایجاد شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: غنی‌سازی اوقات فراغت، تقویت بنیه دینی و اعتقادی، سوق دادن جوانان به عرصه‌های دینی، معنوی و قرآنی، فضاسازی معنوی و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب و تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب‌های فرهنگی به عنوان اهداف محوری این طرح است.

۷۵۳۷/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت یزد اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند

لیلی عاصم آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ واحد خونی در استان ایلام توسط مردم نوعدوست استان اهداء شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کرده‌اند، بیان کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ سازی در بحث مراجعه مردم و به خصوص جوانان برای اهدای خون هستیم.

عاصم آبادی اظهار کرد: گروه‌های خونی منفی بیشتر از سایر گروه‌ها، مورد نیاز است.

مدیر کل انتقال خون استان گفت: با توجه به نیاز مستمر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به همه گروه‌های خونی، مردم برای اهداء خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

کد خبر 6080499

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند