Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید فدراسیون کشتی که روز گذشته بازدیدی از تمرینات تیم ملی نوجوانان آزاد داشت، به دلیل وضعیت خوابگاه و اسکان قهرمانان نوجوان، از آنها عذرخواهی کرد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ از صبح روز گذشته علیرضا دبیر با برگزاری مراسم معارفه، رسما فعالیت دوباره‌اش در کشتی را بعد از 15 سال استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیروز روز بسیار شلوغی داشت و در اردوی تیم‌های ملی نیز حاضر شد.

محسن کاوه در این خصوص به تسنیم گفت: دبیر از خوابگاه نوجوانان بازدید کرد و خیلی هم ناراحت شد وقتی این فضا را دید. او خودش از بچه‌ها عذرخواهی کرد که مجبورند در چنین جایی بخوابند. این محل برای قهرمانی که قرار است قهرمان دنیا بشود، جای مناسبی نیست. از تعداد نفرات حاضر در اتاق‌ها گرفته تا بحث نظافت و موضوعات دیگر که رئیس فدراسیون هم از این شرایط اصلا راضی نبود. باید به صورت کوتاه مدت هم تدبیری بشود و بعد برای تکمیل پروژه آکادمی اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی همچنین با اشاره به حضور عباس جدیدی در مراسم تودیع و معارفه علیرضا دبیر، تاکید کرد: باید تشکر ویژه‌ای از عباس جدیدی داشته باشم که روز گذشته با حضورش در مراسم نشان داد یک پهلوان است. همه باید این روزها دست به دست هم بدهیم تا کشتی شرایط بهتری را تجربه کند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کشتی برنامه‌هایش را به وزارت ورزش می‌برد

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!