Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@09:58:10 GMT

فتاح: در خانه هیچ مددجویی بدون وضو وارد نشدم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۰۱۹

 مراسم تکریم و تودیع سید پرویز فتاح و معارفه‌ی سید مرتضی بختیاری رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل سالن فجر کمیته امداد با حضور آیت الله محمد مهمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- سید پروز فتاح در این مراسم اظهار کرد: کمک به مددجویان عبادت است به همین دلیل در خانه هیچ مدجویی بدون وضو وارد نشدم.

وی در ادامه گفت: بنیاد مستضعفان را به کمک مددجویان خواهیم آورد. یک اجماع ملی حول کمیته امداد ایجاد شد.

رئیس سابق بنیاد مستضعفان افزود: از مردم ایران تشکر می‌کنیم و در هر جایی به کمک ما آمدند چرا که اعتماد مردم به کمیته افزایش یافته است.

فتاح گفت: در کمیته امداد سیاسی عمل نکردیم، با وجود اینکه سیاسی کاری را بلدیم، ولی اینجا جای سیاست نیست.

رئیس جدید بنیاد مستضعفان افزود: در کمیته مراجعه کنندگان را تکریم کردیم. در حال حاضر بزرگترین شبکه مددکاری، بزرگترین مشارکت مردمی و ۷۰۰ هزار نفر حامی در کمیته داریم و چند میلیون نفر شبکه صندوق خانگی دارند.

وی تاکید کرد: قرض الحسنه امداد یک درصد هم سود ندارد. کمیته امداد فرامذهبی عمل کرده است و تمام ایتام در کردستان و بلوچستان حامیانشان شیعه‌ها هستند.
رئیس سابق کمیته امداد بیان کرد: نظام برای مددجویان است. نظام به وظایفت خود عمل می کند ولی کافی نیست و باید بیشتر به مددجویان رسیدگی کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان پرویز فتاح رئیس دفتر مقام معظم رهبری رئیس سازمان بازرسی کل کشور کمیته امداد معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  در آیین واگذاری نمادین واحد‌های مددجویان کمیته امداد گفت: از ۳۳ هزار واحد ۵۱۵ واحد مربوطه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین است.

ظاهری گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ی بین کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی ۵۱۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان قزوین آماده سازی شده است و امروز کار واگذاری این واحد‌ها انجام می‌شود.
به گفته وی؛ این افراد جزء دهک‌های ۱ هستند و متاسفانه این خانواده‌ها به علت مشکلات مختلف از جمله اجاره نشینی و هزینه‌های زیاد در شرایط سختی قرار دارند.

این واحد‌ها میانگین ۵۵ متر و با اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد، ۵۰ میلیون وام از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن تامین شده است.
نظارت بر ساخت این واحد‌ها برعهده ناظرین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی است.
لازم به ذکر است ۳۰۰ واحد دیگر در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است