Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند بزیک، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» درباره حضورش در برنامه ستاره‌ساز به‌عنوان مربی گفت: از استعدادیابی خوشم می‌آید و شرکت‌کنندگان این مسابقه هم اغلب از قشر محروم بودند که دیده نمی‌شدند. از این برنامه خیلی استقبال شد، گرچه اشکالاتی داشت، اما برای نوجوانان و جوانان جذاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی درباره کار در تیم‌های پایه افزود: تیم‌های بزرگسال خیلی رصد می‌شوند، اما بیشتر تیم‌های پایه پولی بسته می‌شود. در تیم پایه مربی 25 میلیون حقوق می‌گیرد، اما در  تیم‌های بزرگسال مربیان یک میلیارد حقوق می‌گیرند. ما نمی‌توانیم این حرف‌ها را ثابت کنیم و چیزهایی که دیده‌ام را می‌گویم که اغلب نوجوانان با پرداخت پول  در تیم‌ها بالا می‌روند. البته در تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا این مسائل رعایت می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره ماجرای پوشیدن کفش‌های مهدی هاشمی‌نسب و گلایه او از این موضوع توضیح داد: من با استوک‌های مهدی هاشمی‌نسب گل می‌زدم او با استوک‌های من! ماجرا هم از این قرار بود که من چند بازی گل نزده بودم و او پیشنهاد داد کفش او را بپوشم تا گل بزنم. من هم برایش یک جفت کفش دیگر خریدم.

بزیک درباره آینده برنامه «ستاره ساز» گفت: فصل دوم این مسابقه به سمت حرفه‌ای‌تری می‌رود. ستاره ساز ثابت کرد بچه‌ها دیده می‌شوند و یک ریال هم از کسی گرفته نشد. ما واقعاً استعدادیابی کردیم و بچه‌ها خیلی زیاد بودند. خود من حدود سه چهار هزار ویدئو و از نزدیک هم هزار نفر را در تمرین دیدم.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس ادموند بزيك تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش

بازدید 6 شادمهر عقیلی با حواشی فراوانی از تبلیغ قمار تا لغو و درگیری در کنسرت‌هایش و در نهایت پلی بک خواندن مواجه شده و بیش از آنکه نام او با موسیقی شنیده شود، با این رسوایی‌ها پیوند خورده است. پس از آنکه ژینا دوست دختر معروف شادمهر عقیلی پس از سال‌ها سکوت را شکست و دست به افشاگری علیه این خواننده لس آنجلسی زد، شادمهر عقیلی نتوانست تحمل کند و روی صحنه به آن واکنش نشان داد. این بخش از کنسرت پرحاشیه عقیلی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کنترل عوامل افزایش پایه پولی با قانون جدید بانک مرکزی
  • جلوگیری از افزایش ۶۷ همتی پایه پولی با حساب واحد خزانه
  • جلوگیری از افزایش ۶۷ هزار میلیاردی پایه پولی با حساب واحد خزانه
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • تلسکوپ‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر از جیمز وب
  • مخبر: امسال به اهداف‌مان در کاهش تورم، پایه پولی، رشد نقدینگی و کاهش بیکاری رسیدیم
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد!
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد
  • رمضان در قاب رسانه ملی