Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز سه شنبه هم عملیات گسترده‌ای را علیه پایگاه هوایی ملک خالد عربستان انجام داد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات گسترده علیه پایگاه هوایی ملک خالد عربستان در خمیس مشیط منطقه عسیر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود به لططف خداوند، پهپادهای قاصف 2k عملیات گسترده ای را علیه پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط انجام دادند و طی آن رادارها و مواضع نظامی دیگر را هدف قرار دادند و این حملات با دقت بالا انجام شد.

این سخنگو تاکید کرد این حمله در واکنش به جنایات متجاوزان و محاصره مستمر یمن و حملات پیاپی به ملت بزرگ یمن صورت گرفت که طی 24 ساعت گذشته این تجاوزات با 23 حمله هوایی به مناطق مختلف یمن به اوج خود رسید.

این چهارمین حمله پهپادی به پایگاه نظامی ملک خالد عربستان از اواسط ماه جاری میلادی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در یک مقاله اردو زبان با عنوان «نتایج و پیامد‌های عملیات وعده صادق» نوشت: عملیات وعده صادق حق طبیعی و پاسخی شایسته از سوی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در جریان حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران است که کاملا با منشور سازمان ملل درباره حق دفاع از خود برای کشور‌ها در برابر تهاجم خارجی مطابقت دارد.
قدومی با بیان اینکه بی توجهی و سیاست دوگانه غرب در قبال حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق باعث شد تهران تصمیم قاطع برای پاسخ به این تهاجم بگیرد، افزود: محکومیت اقدام قانونی و مشروع ایران از سوی کشور‌های غربی درحالیکه تمامی آنها در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند، بسیار شرم آور است.
نماینده حماس با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین این عملیات جمهوری اسلامی ایران را حق قانونی و اصولی این کشور می‌داند اظهار داشت: پس از این عملیات موفق و به موقع می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران برای ادامه راه طوفان الاقصی گامی رو به جلو برداشته و به تمامی شک و ترید‌ها بابت مجازات قطعی رژیم صهیونسیتی به علت جنایت ضد انسانی در غزه پایان داده است.
خالد قدومی در ادامه این مقاله حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی توسط یک کشور مسلمان برای اولین بار، ترس آشکار آمریکا برای حمایت از هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران توسط رژیم صهیونیستی، نمایش توان بالقوه نظامی و موشکی ایران برای جهان و تبدیل رویکرد مسالمت جبهه مقاومت اسلامی بر علیه قدرت‌های استکباری را از مهمترین دستاورد‌های عملیات «وعده صادق» عنوان کرد

دیگر خبرها

  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه/حمله گسترده پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد