Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی در مجمع این فدراسیون خواستار اختصاص بودجه بیشتر شد.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی به ریاست مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیری کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی با بیان گزارشی از عملکرد فدراسیون خواستار بودجه بیشتری شد و گفت: "می توانیم مدال آور شویم و قایقرانانمان مثل رزمندگانی هستند که به کمک شما نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می کنم بودجه بیشتری برای ما در نظر بگیرید."

در این مجمع بازرس فدراسیون گزارشی در مورد کاهش تعداد مدال ها، مشکلات مالی و حقوقی از سال 1397 و دوره ی قبلی این فدراسیون ارائه داد.

مطابق قانون، فدراسیون ها حق ندارند  از محل بودجه ریالی خود  ارز تهیه کنند اما گزارش های ارائه شده مشخص کرد که فدراسیون قبلی از این محل ارز تهیه کرده است و آن را به قیمت حدود 13 هزار تومان فروخته و مشخص نیست این مبلغ کجا هزینه شده است. در نهایت با تفویض اختیار به هیات رئیسه، فرهادی زاد خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

فرهادی زاد از اعضای مجمع خواست تا به سهرابیان برای حل این موارد ظرف دو ماه آینده تفویض اختیار شود.

یکی دیگر از موارد مطرح شده در مجمع این موضوع بود که به دلیل سرمایه گذاری انجام شده اطراف دریاچه آزادی، فدراسیون به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باید اجاره پرداخت کند و در نتیجه بدهکاری چند صد میلیونی ایجاد شده است؛ این درصورتی است که اعضای مجمع معتقدند با پیگیری قانونی این موضوع نه تنها بدهی نمی ماند بلکه فدراسیون طلبکار هم می شود.
قبل از آنکه این موضوع نیز توسط رئیس مجمع به هیات رئیسه فدراسیون تفویض اختیار شود یکی از روسای هیات های استانی به این مساله اعتراض کرد و خواستار این شد که قبل از رای گیری برای تفویض اختیار نظرات مخالف مجمع نیز شنیده بود.

مهین فرهادی زاد در مورد نقش هیات های استانی بیان کرد: باید باور کنیم  کارهایی که در فدراسیون به درستی انجام می شود نتیجه عملکرد خوب هیات های استانی است و باید از ظرفیت آنها استفاده شود. قایقرانی رشته سالنی نیست و سختی های زیادی دارد. به همه هیات های استانی از طرف خودم و آقای سهرابیان قول می دهم تمام مواردی که اینجا مطرح شد را درست کنیم و فضای کارکرد شما را بهتر نشان دهیم.

او در ادامه افزود: امیدوارم تلاش شما در المپیک 2020 با گرفتن سهمیه هایی که حق قایقرانی است جواب داده شود.

در پایان این مراسم از قایقرانانی که داوطلبانه به سیل زدگان کشور امداد رسانی کرده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد