Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:34:25 GMT

نبرد اندیشه‌ها در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۳۴۷

نبرد اندیشه‌ها در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این رقابت‌ها تحت عنوان بزرگداشت نابغه‌ی شطرنج ایران و جهان، استاد بزرگ علیرضا فیروزجا از ۳۰ تیر تا ۴ مرداد در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

۵۸ شطرنج باز مرد و زن در ۹ دور به روش سوییسی و به میزبانی هیات شطرنج بابلسر در مجتمع رویال مال برای شناخت نفرات باهم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این مسابقات به ۶ نفر برتر مسابقات، پیشکسوت برتر، بانوی برتر و نفرات برتر زیر ۸، ۱۰ و ۱۲ سال مبلغ ۶۳۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.   گفتنی است علی‌رضا فیروزجا شطرنج‌باز ایرانی اهل بابل است که در در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۷ قهرمان مسابقات قهرمانی شطرنج ایران شد و اینکه وی هم‌اکنون در صدر رده‌بندی شطرنج‌بازان زیر ۱۶ سال جهان قرار دارد.
انتهای پیام/س  
برگزاری مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی بزرگسالان  مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله

برترین نماینده اسنوکر ایران پس از پیروزی مقابل حریف چینی خود، به ۱۶ نفر برتر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

ژون در سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان در رده سنی زیر ۱۸ سال فدراسیون آماتور شد و در سال ۲۰۲۳ نیز به تور حرفه‌ای وارد شد. در حال حاضر ژون در رتبه ۱۱۱ جهانی قرار دارد و برای وفایی به نظر حریف سختی نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی/ نفر سیزدهم جهان هم حریف واحدی نشد توپ سیاه قهرمان لیگ برتر اسنوکر شد

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور