Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز اقلیتی قارون صفت سوار بر ماشین‌های چند میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب امروز در مراسم تکریم پرویز فتاح رئیس سابق کمیته امداد و معارفه مرتضی بختیاری رئیس جدید این نهاد با اشاره به آثار درخشان خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به محرومان اظهار داشت: کمیته امداد از آثار جاویدان رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است و چه ابتکار جالبی کردند و با ایجاد چنین تشکیلاتی در طول چند سال منشا خدمات بسیار بزرگی به نفع محرومان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کار‌های فرهنگی، امداد در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و رسیدگی به محرومان انجام شده است ضمن اینکه در زلزله بم کمیته امداد فعالانه حضور داشت و مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اقدامات مختلف کمیته امداد اظهار داشت:چقدر دانش آموزان بی‌بضاعتی که از خدمات این نهاد بهره‌مند شده و عروس خانم‌هایی که با کمک امداد به خانه بخت رفتند و به چه میزان دانشجویانی که با کمک کمیته امداد به مدارج عالی تحصیلی رسیدند.

محمدی‌گلپایگانی افزود:‌کمک به مستضعفان و درماندگان اصل اساسی در اسلام است و در قرآن تقریبا هر جا اسم نماز برده شده اسم ذکات آمده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۳ بار کلمه ذکات در قرآن تکرار شده است، گفت: امام محمد باقر به نقل از پدرشان در خصوص کمک‌های سری و پنهانی می‌فرمایند اگر کسی پنهانی کمک کند آتش غضب خدا را خاموش می‌کند همانطور که آب آتش را خاموش می‌کند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: شنیدم در یکی از شهر‌های اطراف تهران شهرکی است که به صورت قلعه با دیوار ۷ متر ارتفاع و ویلایی وجودی دارد با حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۷۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد که این نیز اکنون قارون است.

محمدی‌گلپایگانی گفت: در مقابل چنین وضعیتی مستاجری زیر پله یا زیرزمین با چند بچه زندگی می‌کند که آیا این انصاف است.

وی گفت: اقلیتی قارون صفت سوار ماشین چند میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند و می‌گویند ما این هستیم.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: امروز کشور‌های قارونی وجود دارند و نه تنها یک نفر یا چند هزار نفر بلکه کشور قارونی وجود دارد مانند آمریکا، فرانسه، آلمان و این‌ها با چپاول ثروت مردم جهان سوم غارت اموال می‌کنند و هر چه دارند کاخ و شهر‌ها را ساخته‌اند و فخر می‌فروشند و حقوق توحش از برخی کشور‌ها می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی با تاکید بر اینکه امروز در شرایط کشور ثروتمندان در قبال نیازمندان وظایفی دارند گفت:‌امروز زیر سایه شخصیتی زندگی می‌کنیم چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی همواره به یاد فقرا، بیچارگان بوده و همسان با آن‌ها زندگی می‌کند و ایشان زندگی متوسط و زیر متوسط دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گلپایگانی رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس | اعترافات متهمان | ماشین زیر پایم پورشه ماکان است؛ الهیه زندگی می کنم! | ببینید

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از این اراذل و اوباش که با اسلحه مردم را تهدید و پلیس را به مبارزه می‌طلبیدند منتشر شده است.

کد خبر 844952 منبع: میزان برچسب‌ها پلیس امنیت خبر مهم اوباشگری سلاح فراجا

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس | اعترافات متهمان | ماشین زیر پایم پورشه ماکان است؛ الهیه زندگی می کنم! | ببینید
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟