Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:59:04 GMT

نوشت افزارهای لوکس از کجا می آیند؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۴۴۰

رئیش اتحادیه نوشت افزار فروشان عرضه لوازم التحریر لوکس و گرانقیمت در بازار را غیررسمی دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فرزانیان، رئیس اتحادیه لوازم التحریر با بیان اینکه فروش کالاهای گرانقیمت، از جمله دفتر مشق 10 میلیون تومانی صحت ندارد، افزود: گرانترین دفترهایی که بصورت مسافری وارد شده حداکثر 170 هزار تومان عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرزانیان گفت: این دفترها هم چندان پرتعداد نیستند و به دلایل استفاده از نام برندهای مشهور یاداشتن جلد چرمی با قیمت بالا فروخته می شوند. رئیس اتحادیه نوشت افزار افزود: گران شدن کاغذ و تخصیص نیافتن ارز دولتی باعث افزایش نسبی قیمت دفتر مشق شده است، اما اقلامی نیز در بازار وجود دارد که بصورت مسافری یا جزئی از خارج از کشور وارد شده و در برخی فروشگاه ها عرضه می شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین

تین نیوز

ایالت فیلادلفیا آمریکا از لغو سفارش بزرگ ساخت قطارهای خود به شرکت CRRC چین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، دولت فدرال فیلادلفیا دلیل این اقدام خود را تاخیر چهار ساله طرف چینی در تحویل ناوگان مورد سفارش خود اعلام کرده است. شرکت CRRC قرار بود ۴۵ رام قطار دو طبقه به راه آهن فیلادلفیا تحویل دهد که به دلیل تاخیر طولانی مدت در اجرای قرارداد، همکاری دو طرف ملغی شده است.

به گفته مقام های راه آهن فیلادلفیا، این قرارداد ۱۸۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ با شرکت CRRC به امضا رسیده و مقرر شده بود که طرف چینی تا سال ۲۰۱۹ نسبت به تحویل قطارهای مورد سفارش آمریکا اقدام نماید. با اینحال، اجرای تعهد CRRC تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده و همچنان خبری از قطارهای مورد سفارش در قرارداد نیست.

به گفته راه آهن آمریکا، شرکت CRRC قراردادهای بزرگ و مشابهی با دولت های محلی شیکاگو، بوستون و لس آنجلس نیز به امضا رسانده که هنوز خبری از تحویل قطارهای یاد شده نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!