Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گردهمایی سیاسی خانواده‌های کارکنان و بسیجیان تیپ32 انصارالحسین(ع) در سالن مجتمع انصار سپاه همدان برگزار شد.

رئیس شورای راهبردی عمار در این برنامه با تبیین رابطه بیانیه گام دوم انقلاب با هدف انقلاب اظهار داشت: هدف از نگارش بیانیه، حرکت در مسیر تحقق هدف انقلاب بود.

حجت الاسلام مهدی طائب هدف نهایی انقلاب اسلامی را آماده‌سازی جهان برای ظهور امام زمان(عج) دانست و افزود: برای تحقق این امر ، امام راحل فرمود «اسرائیل باید از بین برود»؛ با نابودی اسرائیل عربستان نیز به دست مستضعفان جهان خواهد افتاد و زمینه برای ظهور و اعلام امامت حضرت در خانه خدا فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هیچ یک از امامان ما در دوران امامت خود نتوانستند در خانه خدا خطبه خوانده و اعلام امامت کنند، بنابراین زمانی امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد که بتواند در خانه خدا در امنیت و در جمع یاران خود اعلام امامت و انقلاب کند.

رئیس شورای راهبردی عمار با اشاره به فرق گام اول و دوم انقلاب خاطر نشان کرد: گام اول انقلاب بدون ابزار و لوازم آن طی شد و ابزار آن در موقع حرکت جمع‌آوری شد اما همه ابزار برای تحقق گام دوم انقلاب و ظهور حضرت آماده است.

وی ادامه داد: زمانی که امام(ره) فرمود «اسرائیل باید از بین برود»، فاصله ما با اسرائیل 2 هزار و 300 کیلومتر بود اما امروز این فاصله به 150 کیلومتری اسرائیل رسیده و امسال روز قدس در قنیطره برگزار شد و نیروهای امام راحل به سه زبان عربی، عبری و فارسی «مرگ بر اسرائیل» گفتند.

طائب با اشاره به مدیریت جنگ تحمیلی در شرایط سخت آن روز بیان داشت: جنگ ما را جوانانی اداره و فرماندهی کردند که حتی یک روز سربازی نرفته و رزم مقدماتی را هم ندیده بودند و اینها در مقابل ژنرال‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی و نظامی پیشرفته جهان ایستادند.

وی افزود: همه چیز ما در آن زمان تعطیل بود؛ آن زمانی که آنها پهپاد داشتند ما نمی‌دانستیم پهپاد یعنی چه؟ اما امروز به گونه‌ای پیشرفته‌ترین پهپاد جهان را ساقط می‌کنیم که دشمن نمی‌تواند زدن آن را تحلیل کند.

رئیس شورای راهبردی عمار اظهار داشت: امروز هیچ قدرتی و نیرویی نمی‌تواند مانع پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب شود و با وجود دشمنی‌ها این حرکت با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی تنها مانع احتمالی حرکت عظیم انقلاب در گام دوم ر ا تفکر لیبرالی در مسئولان خواند که می‌گوید گام اول انقلاب بس است.

طائب گفت: طرح برجام‌های دو و سه و مذاکره مجدد با آمریکا، خیانت و خط بطلان کشیدن بر گام دوم انقلاب و مسئله آماده‌سازی ظهور است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضرت آقا از مردم انتظار دارند جوانان حزب اللهی را برای نمایندگی انتخاب و به مجلس بفرستند چراکه تحقق اهداف عالی انقلاب نیازمند حضور و بروز جوانان حزب اللهی با مدیریت و منش انقلابی است.

انتهای پیام/    

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گردهمایی سیاسی تیپ 32 انصارالحسین ع اسرائیل انقلاب اسلامی امامت امنیت انتخابات ظهور برجام گام دوم انقلاب طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6085943 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی