Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین معماریان در این خصوص اظهار کرد: تیم سه نفره ایروژیم دختران استان در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، قهرمان مسابقات باشگاههای کشور در زنجان شد.

وی افزود: تیم خراسان رضوی متشکل از مطهره مواجی ، ستوده مهبود و حنانه یاقوتی به مربیگری و سرپرستی معصومه محمدی ثانی وشمسی شجاعی، موفق شد مقام قهرمانی کشور را از آن خود کند، همچنین مسابقات پنج نفره این رشته نیز یکشنبه، 30 تیرماه در زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی با اشاره به درخشش دختران استان در مسابقات ریتمیک باشگاههای کشور، عنوان کرد: قهرمانان ریتمیک خراسان رضوی، 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 4 مدال برنز را در این مسابقات کسب کردند.

معماریان تصریح کرد: در رده سنی نونهالان، پریا رمضانی در وسیله روبان قهرمان شد، میترا  زمانی در وسیله روبان نقره گرفت و فاطمه علی نو در وسیله روبان رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز، سه مدال برنز توسط سارا خرسند در بدون وسیله، هستی نیشابوری در وسیله طناب، الهه اصغر پور در وسیله کلاب برای تیم استان به ارمغان آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی