Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی از برگزاری رویداد تخصصی فصل وصل در مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سعید کسرایی نیا» امروز (۱ مرداد) درجمع خبرنگاران گفت: اولین اجلاس استانی فصل وصل که تخصصی ترین اجلاس فعالان شاخص فضای مجازی استان خراسان جنوبی است، با شعار فصل وصل، فصل اثرگذاری و رشد تشکیلاتی، طی یک برنامه دوروزه در هفدهم و هجدهم مردادماه در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: تقریبا از تمامی شهرستان های استان فعالان فضای مجازی در 4 حوزه مهم که امروزه در فضای مجازی با آن درگیر هستیم و عمده‌ معادلات فضای مجازی را تشکیل میدهد، در این اجلاس شرکت خواهند کرد.



کسرایی نیا افزود: رسانه‌های اجتماعی، تولید‌کنندگان محتوا، سواد فضای مجازی و تولید‌کنندگان نرم افزار‌های تلفن همراه حوزه‌هایی هستند که این رویداد را تشکیل می‌دهند.



مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی بیان کرد: هدف اول این اجلاس با توجه به شعار آن، اثرگذاری فعالان فضای مجازی در معادلات مختلف استان هست.



وی ادامه داد: یکی از محوری‌ترین دوره‌ها و مباحث آموزشی که طراحی شده بحث چگونگی اثرگذاری ما در فضای مجازی است.



مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی افزود: نکته دوم این رویداد بحث رشد تشکیلاتی است، یعنی اینکه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در کنار هم و برای هم کار کنیم و برای یک موضوع بتوانیم تفاهم داشته باشیم.



وی بیان کرد: اینکه چگونه یک تولید کننده محتوا و یک برنامه نویس تلفن همراه می‌توانند با هم کار کنند و یا یک فعال شبکه‌ها اجتماعی با یک تولید کننده محتوا می‌توانند با هم کار کنند و شبکه و سازماندهی شوند در یک بستر مشترک، یکی از نکات مهم این جریان می‌باشد.



کسرایی نیا ادامه داد: با این اهداف به جرأت میتوان گفت این رویداد یکی از تخصصی ترین رویداد های تشکیلاتی محور در سطح استان در چند سال اخیر می‌باشد.



وی بیان کرد: امیدواریم که با حضور فعالان شاخص فضای مجازی استان که با هر مجموعه ای همکاری دارند و نگاه انقلاب اسلامی دارند و همچنین رشد آرمان های انقلاب اسلامی برایشان از اهمیت بالایی برخوردار هست، در این رویداد ثبت نام کنند.



مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد از طریق پایگاه اینترنتی آموزشی سراج به آدرس www.amoozesh.seraj.ir و یا از طریق کد *6655*2*2000*4# و یا هم از طریق شماره تلفن های 32212909 و یا 32212907 با دبیرخانه این اجلاس تماس بگیرند و از جزئیات این اجلاس مطلع شوند.



وی افزود: پذیرش این رویداد 2 روزه از عصر چهارشنه شروع خواهد شد و تا ظهر جمعه ادامه پیدا خواهد کرد که در این رویداد 12 نشست تخصصی و 3 کارگاه عمومی و همچنین برنامه های تشکیلاتی و فوق برنامه پیش بینی شده تا بتوانیم به یک ایده‌آل در سطح تشکیلات و اثرگذاری برسیم.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نماز جمعه شهرستان دزفول دزفول خراسان جنوبی بهزیستی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود