Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان ایلام از برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزی با عنوان طلایه داران خدمت در مناطق سیل‌زده این استان خبر داد.

«روح‌الله پارسی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان اینکه دانش آموزان جهادی عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند، گفت: تعداد 20 دانش‌آموز ایلامی در مناطق سیل‌زده پل‌دختر در راستای خدمت‌رسانی به مردم این مناطق حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مدت 5 روز در مناطق سیل‌زده شهرستان پل‌دختر حضور خواهند داشت و در این راستای نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی با حضور این دانش آموزان در این مناطق برگزار می‌شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان ایلام، یادآور شد: در این اردوی فرهنگی و امدادرسانی، دانش آموزان که با شعار «می‌سازیم تا ساخته شویم» در امر بازسازی محل تحصیل دانش آموزان شهرستان پل‌دختر مشارکت خواهند داشت.

 

پارسی، بابیان اینکه تعمیر، ساخت و بازسازی مدارس شهرستان پل‌دختر ازجمله برنامه‌های عملیاتی این دانش آموزان در این اردوی جهادی است، گفت: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در امر بازسازی اماکن محل تحصیل دانش آموزان پل‌دختر، به‌طورقطع این اردو تأثیرات مثبت فرهنگی و اجتماعی نیز به همراه خواهد داشت.

 

گفتنی است، دانش آموزان عضو اتحادیه دانش‌آموزی استان ایلام دیروز 31 تیرماه به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام‌شده‌اند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی نماز جمعه خراسان جنوبي روزنامه اردبیل شهرستان دزفول دزفول شیراز بیرجند مناطق سیل زده سیل زده اردوی جهادی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع و افت فشار آب در برخی مناطق ایلام


به گزارش جام جم آنلاین ؛در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع مشترکین شهر ایلام می‌رساند به علت پاره‌ای تعمیرات که بروی تابلو‌های برق راه انداز ایستگاه شماره ۲ سد صورت می‌گیرد آب برخی مناطق شهر از جمله:

خیابان ربابه کمالی، بلوار شهید صدوقی، قسمتی از بلوار جمهوری، بلوار فارابی و خیابان رسالت، محله‌های رزمندگان، جانبازان، بلوار نماز، فرهنگیان، میدان میلاد. قسمتی از خیابان مبارزان، خیابان پیروزی و خیابان پیام

امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۲۶ تا پایان تعمیرات با قطعی و یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان محترم، تلاش خواهیم کرد این تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

از صبر و شکیبایی تان سپاسگزاریم.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برداشت کلزا در مناطق جنوبی استان ایلام
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»
  • حمایت ایلامی‌ها از مجازات رژیم صهیونیستی توسط سپاه
  • قطع و افت فشار آب در برخی مناطق ایلام