Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:20:05 GMT

البرز ۲۷۰ آموزشگاه آزاد هنری دارد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۵۶۲

البرز ۲۷۰ آموزشگاه آزاد هنری دارد

سارا بهراد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۵۰ آموزشگاه در بخش تجسمی، ۱۰۰ آموزشگاه موسیقی، ۱۲ آموزشگاه نمایش و هشت آموزشگاه در بخش سینمایی دارای مجوز هستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ۲۴ مؤسسه‌های هنری تک منظوره و چهار خانه لباس (مزون) در استان البرز مجوز فعالیت دارند.

این مسئول اظهار داشت: از مجموع آموزشگاه‌های تجسمی دارای مجوز استان، ۱۰۹ آموزشگاه در شهر کرج، ۲۳ آموزشگاه در فردیس، ۱۰ آموزشگاه در هشتگرد، چهار آموزشگاه در محمدشهر و ۲ آموزشگاه در کمالشهر واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهراد گفت: از ۱۰۰ آموزشگاه موسیقی استان نیز ۸۳ آموزشگاه در کرج، ۱۰ آموزشگاه در فردیس، پنج آموزشگاه در هشتگرد و ۲ آموزشگاه در نظرآباد فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه آموزشگاه‌های سینمایی استان در شهر کرج واقع شده است، افزود: از مجموع ۱۲ آموزشگاه نمایش نیز ۱۰ آموزشگاه در کرج، یک آموزشگاه در فردیس و یک آموزشگاه در هشتگرد مجوز دارد.

بهراد  تصریح کرد: کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همواره با بازدیدهای سرزده بر فعالیت آموزشگاه‌های هنری استان نظارت دارند و به مشکلات و شکایت‌های احتمالی آنها رسیدگی می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری چهار نشست شورای نظارت و رسیدگی بر آموزشگاه‌های آزاد هنری و مؤسسه‌های تک منظوره در سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: امسال مجوز چهار آموزشگاه موسیقی، ۳ آموزشگاه تجسمی، ۲ آموزشگاه نمایش و … آموزشگاه سینمایی در استان صادر شد است.

بهراد افزود: در چهارمین نشست شورای یاد شده ١٥ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و در بخش هنرهای تجسمی با تمدید سه آموزشگاه و تأسیس چهار آموزشگاه موافقت شد.

وی ادامه داد: در این نشست یک درخواست انتقال مجوز آموزشگاه موسیقی به استان البرز به تأیید رسید و با ارزیابی یک درخواست تمدید مجوز مؤسسه تک منظوره هنری و ۲ درخواست فعال کردن بخش موسیقی، مقرر شد برای فعال کردن این بخش در مؤسسه‌های تک منظوره هنری، افراد دارای مدرک تحصیلی موسیقی و سوابق مرتبط معرفی شوند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر