Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتسال نوجوانان محمدسیما از صعود این تیم به دور نهایى لیگ برتر نوجوانان کشور خبرداد.
ابراهیم جوکار در گفت‌وگو به خبرنگار ایسنا منطقه قم عنوان کرد: تیم فوتسال نوجوانان سوهان محمدسیما که در دور رفت مسابقات با اینکه میزبان بود عملکرد جالبى نداشت و با ٧امتیاز در رده سوم جدول ٦ تیمى گروه الف قرار گرفته بود؛ در دور برگشت با کسب ١٣امتیاز از ١٥امتیاز ممکن به عنوان سر گروه به دور نهایى مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وى ادامه داد: نماینده قم در بازى اول روز دوشنبه ٢٤ تیرماه در سالن پیروزى اصفهان به مصاف تیم عکاسى ابراهیمى مشهد رفت و با تک گل محمد امین غضنفرى در آن دیدار به پیروزى رسید و اولین سه امتیاز دور برگشت را کسب کرد.

جوکار با اشاره به شکست سنگین در دور رفت به تیم شهردارى ساوه، اظهار کرد: در بازى دوم در مقابل تیم شهردارى ساوه صف آرایى کردیم، تیمى که در دور رفت موفق شده بود با نتیجه ٤بر٠ در مقابل ما پیروز شود؛ اما این بار بازیکنان ما مصمم به شکست این تیم بودند و با انجام یک بازى زیبا و هیجان انگیز موفق شدیم با دو گل از متین شعبانى و تک گل محمد امین غضنفرى و با نتیجه ٣بر٢ از سد این تیم قدرتمند بگذریم.

وى افزود: تیم نوجوانان سوهان محمد سیما در بازى سوم با تیم میزبان یعنى گیتى پسند اصفهان بازى داشت؛ که در آن بازى با درخشش دروازبان هاى خوب تیم و گلزنى على باباییان، غلامرضا ولى زاده و احمد خسروى موفق به شکست ٣بر٠ گیتى پسند اصفهان شدند.

سرپرست نوجوانان محمد سیما گفت: تیم محمد سیما در دو بازى پایانى خود موفق به کسب یک تساوى در مقابل تیم فدک الزهرا مشهد و یک پیروزى در برابر شهردارى رشت شد تا در نهایت با ٢٠ امتیاز به عنوان تیم اول گروه الف و تنها تیم بدون شکست دور برگشت گروه الف راهى دور نهایى مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شود.

وى افزود: دورنهایى این مسابقات به صورت یک گروه ٤ تیمى از ١٤مردادماه آغاز و تا ١٦ مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان جدول فوتسال قم لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند

تیم‌های ملی‌ فوتسال تایلند و ویتنام از گروه A، جام ملت‌های آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان جام ملت‌های آسیای فوتسال  ۲۰۲۴ بانکوک، از گروه A، تیم ملی فوتسال میانمار از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف چین رفت که این دیدار در نهایت سه بر یک به سود میانمار به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه تایلند برابر ویتنام قرار گرفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

با توجه به این نتایج، تایلند با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و ویتنام نیز با ۴ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میانمار راهی مرحله بعدی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست