Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:39:25 GMT

دوره‌های آموزشی طرح ولایت در لرستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۷۰۵

دوره‌های آموزشی طرح ولایت در لرستان برگزار می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان گفت: دوره‌های آموزشی «طرح ولایت» اواخر مردادماه امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد خطیب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به بیانات رهبری پیرامون اعزام دانشجویان به اردوی طرح ولایت اظهار داشت: بیش از 20 سال از اجرای طرح ولایت می‌گذرد و امسال هم این طرح باهدف تربیت دانشجویان و تبیین پایه‌های نظری دین اسلام و پاسخگویی به بخشی از سؤالات و شبهات مطروحه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان در یک دوره 40 روزه آموزش می‌بینند و در پایان دوره، بعد از گذراندن فرآیند مصاحبه و امتحان و چند مرحله دیگر، افرادی که ازلحاظ هوشی قوی‌تر هستند به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) معرفی می‌شوند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان بیان کرد: طرح ولایت با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که در این دوره جوانان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی که شامل شش کتاب از علامه مصباح یزدی است، آشنا می‌شوند و نسبت به رویارویی با شبهات عقیدتی و سیاسی خود را ایمن می‌کنند.

وی ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) و آشنایی اقشار مختلف با مبانی اندیشه اسلامی را از اهداف طرح ولایت عنوان کرد و گفت: هستی‌شناسی، انسان‌شناسی،  معرفت‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و... که هر یک به بخشی از نظام اسلامی می‌پردازد از مباحث نظری این طرح است که در جهت آگاه‌سازی جوانان با نظام کلی و اندیشه‌ای جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، همچنین دو دوره 10 روزه طرح ولایت در اواخر مردادماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز