Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند سینمایی «مهین» به کارگردانی محمدحسین حیدری و تهیه کنندگی مهدی مطهر به زودی در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می شود.

در این مستند که تازه ترین اثر خانه مستند انقلاب اسلامی است به شخصیت پیچیده‌ مهین قدیری اولین قاتل سریالی زن ایران پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مستند سینمایی در جشنواره سال گذشته «سینماحقیقت» رتبه دوم برترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

همچنین «مهین» در بین ۵ مستند ایرانی حاضر در جشنواره جهانی فجر بود که به رقابت با آثار بین المللی پرداخت.

این مستند که فضای ملتهبی را تجربه می کند، شب گذشته ۳۱ تیرماه موفق به دریافت سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین دستاوردهای هنری از جشنواره بین المللی فیلم شهر شد.

عوامل این مستند عبارتند از کارگردان: محمد حسین حیدری، تهیه کننده: مهدی مطهر، تحقیق و پژوهش: محمد حسین حیدری، مهدی اسدزاده، بازیگر: اعظم عرفانی، مجری طرح: یاسر قارونی، تدوین: محمد حسین حیدری، زهره احمدوند، نویسنده: مهدی اسدزاده، مدیر فیلمبرداری: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، صدابردار: حسن شبانکاره، چهره پرداز: امید گل زاده، مدیر تولید: میثم جمالی، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی، تهیه شده در: خانه مستند انقلاب اسلامی.

کد خبر 448960

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مستندساز موفق ایلام گفت: برای تولید مستند پرندگان هفت سال وقت گذاشته و توانسته در این مستند ۳۰۰ گونه پرنده در استان ایلام را شناسایی و به تصویر بکشد.   مهدی نورمحمدی در ادامه افزود: سال ۱۳۸۲ اولین مستندش با عنوان عبور از سرزمین آلامتو و تاکنون موفق به تولید ۱۳ مستند کوتاه و بلند از جمله در پناه بلوط، آوای بلوط و در امتداد کبیر کوه شده است.   مهدی نورمحمدی مستندساز و عکاس ایلامی با تولید مستند‌های فاخر موفق به کسب ۵۰ جایزه ملی و بین المللی در ۱۱ کشور دنیا شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی