Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:48:46 GMT

بازسازی و احداث پل‌های روستایی تخریب شده در ملایر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۷۹۷

بازسازی و احداث پل‌های روستایی تخریب شده در ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر به بازسازی و احداث پل های روستایی ملایر اشاره کرد و گفت: ساماندهی گاردریل های شکسته محورهای شهرستان، بازسازی پل گنجاب با اعتباری معادل ۳۸ میلیون تومان، احداث پل هزار جریب و شانه سازی محورهای اصلی و روستایی در تیرماه صورت گرفت.
سیداسماعیل صفوی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: احداث پل روستایی بوربور به قشلاق قباد و تعریض راه و پل های روستایی نهنجه با موفقیت انجام شد همچنین باکس گذاری راه روستایی بهمن آباد، ایمن سازی گردنه آبدر با نیوجرسی برای جلوگیری از رانش کوه و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از جمله فعالیت های این اداره طی یک ماهه اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، از پروژه های و وضعیت راه های روستاهای حسین آباد شاملو، دهنو و علی آباد بازدید به عمل آمد، اضافه کرد: ادامه پروژه لکه گیری و آسفالت محور اراک ملایر، راه برگشت زنگنه تا گردنه ابولقاسم خانی، توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در حال انجام است.
صفوی زاده به عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در تیرماه اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسه کمیسون ایمنی حمل و نقل با حضور معاونان حمل و نقل و جانشین فرماندهی پلیس راه استان در ملایر، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حال احداث با حضور معاون استاندار و فرماندار ملایر، لکه گیری آسفالت محور های اصلی و فرعی و روستایی و ترمیم تابلوهای محور اصلی شهرستان در ماه گذشته انجام شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایردر بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سیل فروردین ماه 99 پل در سطح شهرستان تخریب شد، اظهار کرد: با به کارگیری 300 متر لوله احداث پل های روستایی را انجام دادیم.
وی یادآورشد: رفع نقطه حادثه خیز جوزان، لکه گیری کامل محور ملایر- همدان و محور ملایر- اراک، نصب 2 هزار و 600 عدد تودلی گاردریل، خط کشی 27 کیلومتر از جاده ها، شانه سازی راه های 99 روستا، نصب 58 شاخه گاردریل، نصب 47 پایه گاردریل، نصب 2 هزار و 200 عد تابلوی های مسیرنما، انتظامی، اخطاری، احداث پل های باکسی، احداث پل هزار جریب و ... طی 3 ماهه گذشته انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با تأکید بر اینکه حوزه راهداری و حمل و جاده ای نیازمند تأمین اعتبارات لازم است تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهد، گفت: از سال های گذشته تاکنون آسفالت محور ملایر- اراک از جمله مطالبات به حق مردم ملایر است که امسال با اعتبار تخصیصی یک میلیارد و 843 میلیون تومان توانستیم 13 هزار و 713 مترمربع از این محور را آسفالت کنیم اما اتمام این پروژه نیازمند حمایت جدی نمایندگان ملایر در مجلس، اداره کل راهداری، استانداری و فرمانداری برای تخصیص بودجه است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 مجتمع خدماتی بین راهی در سطح شهرستان به مسافران خدمات دهی می کنند و از این لحاظ در بین سایر شهرستان های استان حرف اول را می زنیم، از افتتاح 4 مجتمع خدماتی بین راهی ملایر در هفته دولت با تلاش و به همت بخش خصوصی و حمایت این اداره خبر داد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه مجتمع خدماتی ایران زمین در حاجی آباد با صرف 5 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 99 درصدی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی طلوع در حسین آباد با صرف 3 میلیارد تومان اشاره کرد.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مجتمع خدماتی رفاهی اسلام آباد با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری و پیشرفت فیزیکی قابل توجه مجتمع خدماتی رفاهی آورزمان با 5 میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: هدف ما ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس راه استان حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده زمین مسافران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد در شهرستان طبس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.  

وی گفت: قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول 25 کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی وروکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس نیز خبر داد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند اجرایی  شده است.  این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود 18میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا شهرستان فردوس عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول 4.2 کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است..

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است