Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:08:35 GMT

سامانه رسا تحولی نو در صنعت پزشکی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۸۰۹

سامانه رسا تحولی نو در صنعت پزشکی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان نظام پزشکی، ما در ایران با کمبود ۳۰ هزار نفری پزشکان عمومی و متخصص مواجه هستیم و این کمبود بیشترین فشار را به مردم شریف ایران وارد می کند. این مسئله باعث می شود مشکلات زیادی در زمان بیماری به سایر مشکلات مردم افزوده شود.

از جمله مشکلاتی که می توانیم نام ببریم:
* کمبود تعداد پزشکان متخصص
* نداشتن دسترسی به پزشکان متخصص در شهر های کوچک و روستاها
* حق ویزیت بالای پزشکان برای بیماران کم بضائت
* شلوغ بودن تایم کاری پزشکان و دادن نوبت های چند ماهه به بیماران
* هزینه های بالای رفت و آمد برای بیماران

این در حالی است که بیماری خود یا عزیزانمان به تنهایی می تواند سخت ترین لحظات زندگی ما باشد و اضافه شدن این مشکلات و چالش ها می تواند این دوران را برای ما غیر قابل تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان متخصص و پر تلاش ایرانی در شرکت رسالت سلامت ایرانیان با دیدن این چالش ها و مشکلات به فکر ارائه راه حلی افتادند تا مردم ایران عزیز دیگر مجبور به تحمل این مشکلات طاقت فرسا نباشند.

رسا، رسانه سلامت ایرانیان

سامانه رسا به عنوان بستری برای ارتباط تلفنی مستقیم با پزشک در این شرکت به وجود آمد تا بتواند مشکلات موجود در این مسیر را تا حد بسیار خوبی حل کند. با وجود سامانه رسا دیگر لازم نیست برای ارتباط داشتن مجدد با پزشک خود از شهر یا روستای خود به مراکز استان ها یا تهران سفر کنید. دیگر لازم نیست برای پرسیدن سوال در روند درمان خود دوباره ماه ها در صف بیماران پزشک خود منتظر بمانید و می توانید در کمتر از چند روز با پزشک خود به صورت تلفنی ارتباط داشته باشید و سوالات خودتان را با کمترین هزینه بپرسید. البته بیماران محترم توجه داشته باشند خدمات رسا جایگزین ویزیت حضوری پزشک نیست اما می تواند مکمل بسیار خوبی در مراحل درمان آنها باشد.

همچنین سامانه رسا با توجه به این نکته که بسیاری از افراد کم بضائت تلفن همراه هوشمند ندارند، بستر خود را به نوعی ایجاد کرده است که بیماران با تلفن همراه ساده و غیر هوشمند هم بتوانند فقط با تماس با شماره ۰۲۱۷۴۴۷۱۱۱۱ و وارد کردن کد رسای پزشک، با پزشک خود تماس بگیرند. با وجود این بستر دیگر نیازی به اپلیکیشن و اینترنت برای ارتباط با پزشک خود نیست و بیماران می توانند از هر کجای ایران با پزشک خود در تماس باشند. حتی مناطقی که تحت پوشش اینترنت همراه نیست.

رسا، راه حل کمبود پزشکان متخصص

بسیاری از بیماران در هنگام بیماری سر در گم می شوند و نمی دانند که کدامیک از پزشکان متخصص کشور می تواند به آنها کمک کند. همچنین این پزشکان هر کدام در یکی از شهر های تهران، شیراز، مشهد، تبریز و … قرار دارند و مراجعه به هر یک از آنها می تواند خارج از توان فرد باشد. همچنین پزشکان هم در اکثر موارد به صورت تلفنی پاسخگوی بیماران نیستند و شما برای پرسیدن ساده ترین سوالات هم باید به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید. حالا با وجود همه این موانع باید چه کرد؟!

سامانه رسا با گردآوری پزشکان متخصص در زمینه های مختلف پزشکی توانسته است این مشکل را نیز حل کند. شما می توانید با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص در سامانه رسا، لیست کاملی از پزشکان متخصص در شاخه های مختلف پزشکی و روانشناسی را مشاهده کنید. سپس می توانید به ساده ترین شکل ممکن با هر یک از متخصصین از طریق سامانه رسا تماس بگیرید و در مورد بیماری خود با آنها مشورت کنید. با وجود رسا دیگر لازم نیست شما مشکلات سفر و اقامت در شهر های بزرگ را به جان بخرید و می توانید به راحتی با تلفن همراه خود با هر یک از پزشکان در مورد بیماری خود مشورت کنید.

پزشکان برای حضور در سامانه رسا از طرف سازمان نظام پزشکی و روانشناسان از طرف انجمن روانشناسان تایید می شوند. تا بیماران بتوانند با خاطری آسوده پزشک یا روانشناس مورد نظر خود را در سامانه رسا پیدا کنند و نگران کیفیت خدمات پزشکان و روانشناسان نباشند.

سخن پایانی

شرکت رسالت سلامت ایرانیان متشکل از جوانان با استعداد و متخصص ایرانی از سال ۹۵ با ارائه سامانه رسا توانسته اند اولین و بزرگترین بستر ارتباط تلفنی با پزشکان را ایجاد کنند و تا به امروز به بیماران زیادی هم کمک کرده اند تا بتوانند با کمترین هزینه با پزشک خود در تماس باشند. شما هم اگر با مشکلاتی که در بالا گفته شد دست و پنجه نرم می کنید می توانید به راحتی در سامانه رسا به صورت رایگان ثبت نام کنید و از خدمات رسا بهره مند شوید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4674197

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات درمانی سلامت عمومی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین، استقلالی‌ها امیدوار هستند یامگا فصل بعد پا به توپ شود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت:

خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

کد خبر 845253 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان