Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:51:13 GMT

فرشید باقری؛ تلاش برای فرار از عمل جراحی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۸۱۷

مدافع استقلال این روزها تمرین های خود را به صورت اختصاصی پیگیری می کند تا بتواند خود را به فرم ایده آل برساند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری به دلیل مصدومیتی که فصل گذشته نصیبش شد در تمرین های روزهای ابتدایی حضور نداشت و با تیم هم به ترکیه سفر نکرد و در این بین حدود دو هفته پیش شایعاتی مطرح شد که این بازیکن ممکن است مجبور شود مچ پایش را عمل جراحی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال باقری با تایید پزشک معتمد باشگاه استقلال چند روزی است در تمرینات شرکت می کند تا در صورتی که مشکلی نداشته باشد بتواند بدون عمل جراحی خود را آماده شروع لیگ نوزدهم کند.

 

باقری در حال حاضر زیر نظر بدنساز تیم به صورت اختصاصی تمرین می کند و در صورتی که مشکلی نداشته باشد می تواند در روزهای آینده به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

فرشید باقری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید باقری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل سیلوا در جریان دیدار درون تیمی استقلال که در تمرین ریکاوری بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شد دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. این بازیکن بر خلاف شایعات روز گذشته در محل تمرین تیمش شرکت کرد و البته بعد از مشورت با پزشک و نکونام محل تمرین را ترک کرد. سیلوا در بازی با شمس آذر قطعا غایب خواهد بود و به احتمال فراوان به دیدار با تراکتور هم نمی رسد.

همچنین روز گذشته اخباری در مورد غیبت سرپرست استقلال و جدایی نصرالله خواجه گیری از این تیم منتشر شد اما با پیگیری خبرنگار آنا مشخص شد وی روز گذشته در محل تمرین حضور داشته و بحث کنار گذاشتن وی از تیم و استعفای وی صحت ندارد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • فیلم| عمل جراحی دشوار و خطرناک دندان تمساح بداخلاق
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • تعطیلی تمرین استقلال به دستور جواد نکونام
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال (عکس)
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال