Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه به اصول قانون اساسی در مدیریت‌ها توجه نمی‌شود، گفت: توزیع ناعادلانه ثروت و فاصله بین فقیر و غنی کشور را آزار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بهمن طاهرخانی در نطق میان‌دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس، اقدام سپاه پاسداران در توقیف نفتکش انگلیسی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تاکستان در مجلس از رفع مشکل آب کشاورزان تاکستانی خبر داد و از مقامات قضایی برای حل این مشکل تشکر کرد.

وی خواستار فراهم کردن شرایطی برای تسهیل صادرات کشاورزان تاکستانی شد و افزود: اگر این اتفاق نیفتد کشاورزان تاکستانی گرفتار می شوند و مشکلی بر مشکلاتشان افزوده می‌شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: بخش عمده ایجاد این شرایط ضعف مدیریتی است. امسال هم نمی‌توانیم به اهداف تولید ملی برسیم. هیات تطبیق مصوبات مجلس این موضوع را بررسی کند که چرا دولت قانون بودجه ۹۸ را به صورت کامل اجرا نمی‌کند. ۱۴ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی چرا به اهدافش نرسید؟ بیش از ۲۱۰ هزار کانتینر حاوی کالاهای مورد نیاز مردم دو - سه سال است در گمرک متوقف شده، چرا این کانتینرها ترخیص نمی‌شود؟ در شهرستان تاکستان که جزو مراکز عمده صنعتی و کشاورزی است با کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی روبرو هستیم اما گمرک اجازه ترخیص این ماشین‌آلات را نمی‌دهد.

طاهرخانی از رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا برای رفع این چالش با دستگاه‌های اجرایی هماهنگی کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس نظام بانکی را بی‌توجه به قانون رفع موانع تولید دانست و افزود: طبق بند پنج تبصره ۱۵ قانون بودجه باید چهار میلیون تن قیر رایگان به شهرداری‌ها اختصاص می‌یافت اما چهار ماه گذشت و در مناطق سردسیر بیش از سه ماه دیگر فرصت داریم تا این قیر به این مناطق اختصاص یابد. مدارس و راههای روستایی به این قیر نیاز مبرم دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قبلاً به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است، در حالی که این مالیات، سوداگران را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: سوداگران کسانی هستند که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شوند و حجم وسیعی از ارز، طلا و خودرو را خریداری می‌کنند تا برای مثال، سه ماه بعد به چند برابر قیمت به فروش برسانند و سود ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این قانون مانع از این کار می‌شود، گفت: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب