Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی با گذشت قریب به ۶۰ روز سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بدون متولی است که جنگ پنهانی پشت خاکریزهای این سازمان اقتصادی و تولیدی مازندران برای تصدی مسئولیت آن شکل گرفته است. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، انتقادهای شدید و جدی  استاندار مازندران در مقابله با مدیران ناکارآمد در رویارویی با عزل تنها تبدیل به انتقادهای پوشالی شده که هر کارشناس خبره و صاحب نظر را از دو زاویه به فکر فرو می‌برد که این یک بام و دو هوا کردن‌ها نشان از ضعف است یا موانع مضاعف در تغییر و آنجاست که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 13 تیرماه  احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان بصورت غیر مستقیم به برخی از  مدیران اجرایی مازندران و رئیس سازمان صمت اولتیماتوم داد و گفت:  اگر خودشان را به وضعیت مطلوب نرسانند باید از استان بروند.

این در حالی است که استاندار در مواجهه به وضعیت ریاست  سازمان صمت مازندران مشخص می‌شود منفعل شده و  چندان هم در سخنان خود جدی نبوده است!

رئیس مستعفی سازمان صمت مازندران پنجم تیرماه در گفت‌وگویی با رسانه‌ها  خبر از پذیرش استعفای خود داد تا این سازمان تکلیف خود را بداند.

13 تیرماه  استاندار از عملکرد ضعیف برخی مدیران انتقاد کرد و به آنها هشدار ‌داد اما 15 تیرماه استاندار در خصوص استعفای رئیس سازمان صمت مازندران گف:  محمدپور عمران در سازمان صمت همچنان مسؤولیت دارد!!! 

آخرین وضعیت سیل‌زدگان در بخش صنعت مازندران بررسی می‌شودنمایشگاه توانمندی صنعت مازندران برپا می‌شودایده‌های برتر رویداد استارت آپ حوزه صنعت مازندران معرفی شدحمایت از تولیدات بومی در بسیج مهندسین صنعت مازندران پیگیری می‌شود

 این همان یک بام و دو هوای استاندار بوده که مشخص شد حسین‌زادگان زیاد هم نسبت به سخنان به جد خود جدی نیست! گویا حسین‌زادگان در خصوص  تغییر یک مدیر مستعفی قدرتی  ندارد چه برسد به مدیران کم‌کار!

بلا تکلیفی صنعت مازندران در سال رونق و تولید

50 روز از اعلام رسمی استعفای محمدپورعمران از مسئولیت سازمان صمت مازندران می‌گذرد اما هنوز خبری از انتصاب رئیس جدید نیست؛ این در حالی است که تمام گزینه‌های داخلی و مورد حمایت استاندار و نمایندگان نمره قبولی نگرفتند و یکی پس از دیگری حذف شدند تا جایی که با کمبود مدیر مواجه شدند و به ناگزیر به دنبال مدیران خارج استان بودند چرا که " پرزحمت " نیامده زحمت را کم کرد و " موفق "هم گزینه بعدی بوده که ناموفق شد تا بجای مازندران به اصفهان برود. اما آخرین گزینه خارج از استان قوانلو بوده که در حال حاضر ریاست سازمان صمت گلستان را بر عهده داشته است.

به تعبیر نگارنده این همان گزینه انحرافی مافیای قدرت در استان بوده تا جو را آرام کنند اما غافل از اینکه همه این تحرکات از چشمان تیز بین رسانه‌ها دور نخواهد ماند. این فکر از آنجا سرچشمه  می‌گیرد که وزیر صنعت مخالف حضور مدیران غیر صنعتی بوده و معتقد است از بدنه وزارت صمت مدیر معرفی شود.

رهبری انقلاب  در مهم‌ترین بخش از  تدوین گام دوم انقلاب به جوانگرایی پرداخته و آن را از مهم‌ترین عملکرد مدیران ارشد دانست و اعتماد به جوانان می‌تواند حسین زادگان را به استانداری موفق در کشور دانست. چرا که سیاست‌های دولت و دستور ریاست جمهور در انتخاب 30 در صد از مدیران جوان در بدنه دولت را اجرایی کرده و هم فرامین مقام معظم رهبری در تدوین رکن دوم انقلاب محقق می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با اشاره به اینکه بخش خصوصی مازندران بشدت نیازمند تغییر و تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان است، افزود: وزیر صنعت باید هرچه سریعتر نسبت به انتخاب مدیر سازمان صنعت مازندران اقدام کند.

عبدالله مهاجر دارابی با بیان اینکه قریب به 60 روز از استعفای رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران می‌گذرد، افزود: استفاده از نیروهای جوان و زبده می‌تواند سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران را به پویایی برساند.

وی با اشاره به اینکه دود تاخیر در انتخاب رئیس صمت مازندران به چشم صاحبان تولید، بخش خصوصی و صنعتگران مازندران می پاشد، تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی رفع موانع تولیدگران و صنعتگران استان باید هرچه سریعتر با جدیت پیگیری شود.

گزارش از حسین قربانی

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود