Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان گفت: در راستای اجرای شناسه برنامه‌های معاونت فرهنگی سازمان اوقاف در بقاع متبرکه، دوره آموزشی ویژه ۳۵ نفر از مبلغان روحانی بومی مستقر در بقاع متبرکه استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های سازمانی امسال ۲ دوره آموزشی ویژه مبلغان باید برگزار شود که مهم‌ترین هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ضمن آشنایی مبلغان با دستورالعمل‌های اجرایی وظیفه تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره ترویج فرهنگ وقف، توجه به موقوفات، آشنایی جامعه با مقام و جایگاه اماکن متبرکه در پیشبرد کارهای فرهنگی یکی از برنامه‌های مبلغان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حدادی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف هر ساله در راستای اجرای برنامه‌های مناسبتی فرهنگی خود در قالب طرح‌های آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی، نشاط معنوی، بصیرت عشورایی و دیگر طرح‌های سازمانی اقدام به اعزام مبلغ به امامزادگان کشور می‌کند، بیان کرد: از ابتدای امسال ۸۴ مبلغ روحانی به بقاع متبرکه استان کرمان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۴۸۱ مبلغ اعزامی از قم جهت ترویج برنامه‌های فرهنگی به آستان ۸۰ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان کرمان اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی حدادی اوقاف بقاع متبرکه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفر مهری خادمی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره به مدت دو روز از مورخ ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین ماه جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تعمیق روح پهلوانی در ورزشکاران به خصوص ملی‌پوشان افزود: در این دوره در کنار پرداختن به اخلاق حرفه‌ای، اردوی راهیان پیشرفت نیز برای نخبگان ورزشی، کاپیتان‌ها، مربیان و ملی پوشان برگزار خواهد شد.

خادمی عنوان‌کرد: وزارت ورزش و جوانان به جد تقویت اخلاق حرفه‌ای را در ورزشکاران دنبال می‌کند و هدف از برگزاری این دوره نیز دست‌یابی به همین مهم است از این رو دوارانی که در عرصه‌های مختلف بین‌المللی سابقه حضور دارند نیز به این اردو دعوت شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در پایان با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی، خاطرنشان‌کرد: استان هرمزگان پیشانی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است از این رو برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به میزبانی این استان می‌تواند جوانان را با خدمات نظام اسلامی و انقلاب آشنا کند.

کد خبر 6078160

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود