Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اجرای طرح محله پاک به‌صورت پایلوت در یکی از محلات شهر بندرعباس، گفت: این طرح باید پس از مطالعات علمی، دقیق و جامع در این محله از بندرعباس به‌منظور تبدیل آن به محله پاک و عاری از مواد مخدر هر چه زودتر اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس عباس میرزاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، افزود: طرح محله پاک و عاری از مواد مخدر باید برگرفته از مطالعات دقیق علمی و اجتماعی بر روی مناطق و محلات آسیب‌پذیر استان و به‌ویژه بندرعباس انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تجویز مسکن‌ها نمی‌توان درد محلات آسیب‌پذیر را درمان کرد، گفت: باید برای درمان درد محلات آسیب‌پذیر و معضلات اجتماعی علاوه بر داروی مناسب به دنبال برنامه‌ریزی کامل در زمان‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت این محلات بود.

میرزاد خاطرنشان کرد: درمان آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند شناسایی و مطالعات گسترده تخصصی در زمینه جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم رفتاری و .‌.. مناطق و محلات مختلف استان دارد که می‌توان در این خصوص از تیم‌های مشاوره حرفه‌ای بهره گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید از دید ساکنین محلات آسیب‌پذیر به این‌گونه محله‌ها نگاه کنند، افزود: تا زمانی که مشکلات افراد ساکن در این محلات به‌درستی درک نشود نمی‌توان راهکار مناسبی برای آن‌ها ارائه کرد،  محلات آسیب‌پذیر علاوه بر تهدید ساکنین خود، تمامی شهر را تهدید می‌کند و نباید این محلات را از سایر مناطق دیگر شهر جدا دانست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای با آسیب‌های اجتماعی برخورد کرد که بتوان حداقل یکی از مشکلات شهر را تا حد امکان حل کرد، اعتیاد معضلی است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را همراه خود دارد و درمان آن نیاز به زمان و کار تخصصی دارد.

وی با اشاره به وجود دفاتر تسهیل گری در محلات آسیب‌پذیر بندرعباس، گفت: باید برای ایجاد محله پاک و عاری از مواد مخدر  از تجارب و داده‌های دفاتر تسهیل گری در این محلات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی پس از تهیه طرح و مشخص نمودن تکالیف کلیه دستگاه‌ها و با هماهنگی و همکاری مردم محلات در اسرع وقت طرح موصوف به اجرا گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی جامعه روانشناسی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دادستان عمومی و انقلاب فسا گفت: ماموران پلیس مواد مخدر فسا در جاده داراب به شیراز به یک خودروی سواری پژو مشکوک و آن را پس از مسافتی تعقیب و گریز متوقف و حدود ۱۹۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را  از آن کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • کشف 3 تن مواد مخدر در یک ماه گذشته
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس