Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@10:11:10 GMT

گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ ایران کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۰۴۳

صراط:

سایت ترانسفر مارکت فهرست گرانقیمت‌ترین بازیکنان لیگ‌های مختلف فوتبالی را منتشر کرد که در آن لیگ برتر فوتبال ایران نیز به چشم می‌خورد.

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس تهران به عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ نوزدهم از دیدگاه ترانسفر مارکت در صدر فهرست با ارزش ۳.۵ میلیون یورو قرار گرفت.

شیخ دیاباته مهاجم جدید تیم استقلال تهران با ۳ میلیون یورو در جایگاه دوم گران‌قیمت‌ها قرار گرفت و احسان حاج صفی مدافع چپ تیم تراکتورسازی تبریز با ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون یورو در جایگاه بعدی جای گرفت.

فرشید اسماعیلی از تیم استقلال، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا به عنوان هافبک پرسپولیس با یک میلیون یورو به صورت مشترک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نام شجاع خلیل زاده مدافع سرخپوشان پایتخت نیز نفر پنجم این فهرست با ۹۰۰ هزار یورو دیده می‌شود. وریا غفوری از تیم استقلال تهران نیز با ۸۰۰ هزار یورو در رتبه بعدی قرار گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در اولین جلسه ۴ ساعته ستاد تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار شد، بیان کرد: ادارات کل تعزیرات وصمت باید فضای بازار دراین استان را برای گران فروشان ناامن نمایند.

وی اظهار داشت: سال گذشته بررسیدگی به معیشت مردم تاکید بسیاری داشتیم، و این مساله برای ما بسیار حائز اهمیت است و دراین رابطه با هیچ سودجویی تعارف نخواهیم داشت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه کالا‌های تنظیم بازارباید در ابتدا به دست کاسبان امین برسد، تاکید کرد: کالا‌هایی که جزء محصولات تتظیم بازار می‌باشند می‌بایست ابتدا در شبکه کاسبان امین توزیع شود.

وی تصریح کرد: توزیع محصولات مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید به صورت گسترده‌تر صورت می‌گرفت؛ محصول تنظیم بازار باید به قیمت واقعی به دست مشتری برسد.

استاندار قم ضمن انتقاد از تعداد کم غرفه‌های توزیع میوه شب عید گفت: امسال ۱۱ غرفه برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شد که بسیار اندک است و این مقدار حتی برای منطقه پردیسان هم کفایت نمی‌کند.

وی افزود: قبل از شروع ماه مبارک رمضان و ماه‌های منتهی به پایان سال قراربود پرتقال، سیب و خرما به مقدار کافی با قیمت مناسب خریداری شود تا محصول با قیمت تنظیم بازار به دست مردم برسد.

آقامیری با اشاره به گزارش‌های روزانه گران‌فروشی که به سامانه ۱۲۴ اعلام می‌گردد؛ گفت: امسال حداکثر باید ظرف ۲۴ ساعت این گزارش‌ها مورد بررسی قرارگیرد.

آقامیری اظهار داشت: اگر اتفاق مثبتی در حوزه معیشت مردم و کاهش تورم در این استان رقم خورده مرهون زحمات و ایثار مدیرانی است که از آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳ انتخاب شده برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: امسال همه باید ابتدا جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کنیم تا شاهد مهار تورم به معنای واقعی باشیم.

استاندار قم گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی استان در سال جدید همت و تلاش خود را باید چندین برابر کنند، ما به عنوان سربازان رهبر انقلاب در راستای فرامین و منویات ایشان می‌بایست گام برداریم.

دیگر خبرها

  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • ◄ داروهای ممنوعه برای رانندگان کامیون ترانزیت کدامند؟ + جزئیات
  • قیمت تارا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ مدل اتومات چقدر گران‌تر از دنده‌ای است؟
  • پربازدیدترین موزه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۳ کدامند
  • پایان پروژه گران‌قیمت: حباب لیگ عربستان ترکید