Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:55:16 GMT

برگزاری جشن بزرگ همبستگی در قم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۰۵۰

برگزاری جشن بزرگ همبستگی در قم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ علی امیدواریان مدیرعامل بنیاد خیریه بانوی آسمان با اشاره به برگزاری جشن همبستگی از سوی بنیاد خیریه بانوی آسمان گفت: این بنیاد در راستای تامین جهیزیه برای خانواده‌های ایتام و نیازمندان همه ساله همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) نسبت به برگزاری جشن بزرگ همبستگی اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این جشن امشب بعد از نماز مغرب و عشا در تالار آرین برگزار خواهد شد، افزود: با الطاف کریمانه خیرین بزرگوار سال گذشته با برگزاری این جشن به نام مبارک امام علی (ع) نسبت به تامین و اهدا ۱۱۰ جهیزیه به خانواده‌های نیازمندان اهدا شد.

مدیرعامل بنیاد خیریه بانوی آسمان با اشاره به اینکه اجرای این برنامه را کاظم احمدزاده از مجریان توانمند رسانه ملی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در این مراسم از پهلوان محمدرضا طالقانی و همچنین آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید داریوش رضایی نژاد تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های بنیاد خیریه بانوی آسمان اظهار کرد: اعزام کاروان‌های زیارتی مشهد مقدس ویژه زوج‌های نیازمند و زائر اولی‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ارتقاء مهارت‌های زندگی و ارائه مشاوره‌های فردی در زمینه انتخاب همسر و... ارائه می‌دهد.

امیدواریان خاطرنشان کرد: بنیاد خیریه بانوی آسمان فعالیت خود را از سال ۹۰ در راستای تسهیل ازدواج اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان آغاز کرده است و در طول دوران فعالیت خود با همکاری و مشارکت خیرین توانسته است گام‌های بلندی در این زمینه بردارد.

انتهای پیام/الف

جشن بزرگ همبستگی در قم برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!