Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛آریان‌پور که در نشست مشترک اعضای کمیته فرهنگی ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه و مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: یکی از تفاوت‌های جامعه اسلامی با جوامع غیر اسلامی و مهمترین تفاوت دولت و نظام اسلامی با دولت ها و نظام های سیاسی غیر اسلامی توجه به اقامه نماز و نماز جمعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  همه ما بعنوان دستگاه اطلاع رسانی -تبلیغی در دولت اسلامی در قبال شکوه و عظمت این فریضه الهی- سیاسی که امروزه به نهادی پربرکت در کشور تبدیل شده است مسئولیت داریم.

  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با اشاره به اهمیت و نقش تاثیر گذار روابط عمومی ها در جامعه ،افزود: روابط عمومی‌ها بایستی با علم و هنر خویش در گسترش فرهنگ اسلامی و تعمیق باورهای دینی در جامعه نقش آفرین باشند و در این راه از شیوه‌های گوناگون تبلیغی هنری بهره برداری کنند.

آریان پور با گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سال برپایی نماز جمعه در کشور افزود: روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی با ترویج و تبلیغ شعائر اسلامی به ویژه در مبحث نماز جمعه زمینه حضور و مشارکت همکاران و مخاطبان دستگاه متبوع خویش را در این فریضه الهی- سیاسی نماز جمعه فراهم آورند و در تثبیت و تداوم حضور باشکوه آنان به نحو موثری برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های خدادادی طبیعی فراوانی است و آن گونه که باید شناخته نشده و مغفول مانده‌ اند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان زبان گویای سازمان‌ها و به خاطر اهمیت و تأثیر گذاری که دارند تلاش کنند تا ظرفیت‌های استان را به کل کشور و حتی دیگر نقاط جهان بشناسانند.

آریان‌پور توجه بیشتر مدیران را به مبحث روابط عمومی امری ضروری عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند چرا که روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا، چشم و گوش سازمان وظایف خطیری بر عهده دارند و زیبنده نیست به ضعف دچار شوند.

او یادآورشد: چنانچه روابط عمومی هر دستگاه اداری در زمینه رفع مشکلی در بحث نماز جمعه و مساجد اقدامی عملی به انجام رساند که مورد تایید دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه استان واقع شود آن روابط عمومی مورد تقدیر و تشویق قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه جهان دستگاه های اجرایی روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم

مردم بجنورد بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، مردم بجنورد، امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ بعد از نماز جمعه در حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 745967

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد