Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:12:11 GMT

کودک هشت ساله در شهر بوشهر به زندگی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۰۹۶

کودک هشت ساله در شهر بوشهر به زندگی بازگشت

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در تماسی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان بوشهر اعلام شد کودک هشت ساله‌ای به دنبال تشنج و غرق‌شدگی در دریا دچار کاهش هوشیاری شده است، بلافاصله آمبولانس از پایگاه فاطمه زهرا (س) به پارک سیادت اعزام و بر بالین این کودک حاضر شد.
عبدالرحیم دادجو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، پس از حضور بر بالین بیمار و کنترل علائم حیاتی وی، به سرعت عملیات احیای قلبی ریوی را روی او انجام دادند و پس از حدود ۱۰ دقیقه تلاش، موفق شدند علائم حیاتی این کودک را بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این بیمار که جانی دوباره پیداکرده بود، پس از بازگشت ضربان نبض و تنفس، برای ادامه مراحل درمان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت قائم (عج) بوشهر منتقل شد.
رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر اظهار داشت: این کودک با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی حاضر در این عملیات احیای موفق مهدی ماضیان پور و یونس زبرجدی بودند.
۶۰۴۷/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر غرق شدگی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در شیکاگو

وقوع تیراندازی جمعی در شیکاگو آمریکا به مرگ یک کودک و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر منجر شد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهر شیکاگو در آمریکا، دست کم یک کودک ۸ ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس محلی، این تیراندازی در منطقه پرجمعیت «ساوت ساید» رخ داد و قربانی ۸ ساله پس از اصابت گلوله به سرش جان باخت. همچنین به گفته پلیس، دو کودک یک و هفت ساله نیز پس از اصابت چندین گلوله به شدت زخمی شده و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود که قربانیان بیرون از محل یک میهمانی خانوادگی جمع شده بودند و شاهدان عینی، از مشاهده یک خودروی مشکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه و سپس اقدام به تیراندازی خبر داده‌اند. پلیس همچنان در حال تحقیقات است و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند

دیگر خبرها

  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • بازگشت به زندگی آقای ۱۸ ساله در شهرکرد
  • ببینید| لحظه نجات کودک ۲ ساله در حالی که یخ زده بود
  • احیای ۸ واحد صنعتی راکد در استان بوشهر
  • آموزش در خصوص احیای «قلبی - ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد
  • احیای فرهنگ مستند سازی با برگزاری جشنواره پژواک | جشنواره پژواک؛ حرکت موفق و رو به رشد در عرصه مستندسازی رادیویی
  • ۳ مصدوم در حادثه جاده آبادان به اهواز