Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قنبری، امروز، یکم مرداد، در سیزدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص)، با شعار «بازطراحی حضور المصطفی در عرصه بین‌الملل در چشم‌انداز گام دوم انقلاب اسلامی» که در سالن همایش های ستاد مرکزی المصطفی(ص) در حال برگزار است، با بیان این که جلسات متعددی در کمیته‌های محتوایی و اجرایی تشکیل شده است، افزود: جمع‌بندی مباحث جلسات کمیته‌های محتوایی و اجرایی اجلاس، پس از ارزیابی و اصلاحات رئیس جامعةالمصطفی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجلاس سیزدهم به کمیسیون‌های دوگانه اجلاس اشاره کرد و گفت: کمیسیون تخصصی مباحث آموزشی و کمیسیون منابع پایدار، از کمیسیون‌هایی است که در آن، ضمن توجه به شرایط و اقتضائات فعالیتی، پیوست طرح مصوب در آن، در سیزدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی ارائه خواهد شد.

قنبری، به بخش‌های دیگری از برنامه‌های سیزدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص) اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره از اجلاس، ضمن بهره‌مندی از سخنرانی مهمانان ویژه، کارگاه‌های تخصصی با حضور نمایندگان و مدیران المصطفی برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: در فرایند سیزدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان المصطفی، ضمن تکمیل طرح منطقه‌بندی، مجموعه بخش‌های تخصصی آن ترسیم و به فراز و نشیب‌های حضور چهار دهه‌ای جامعةالمصطفی در عرصه بین الملل توجه می‌شود.

بازطراحی حضور بین‌المللی

معاون ارتباطات و بین‌الملل به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و لزوم بازخوانی و بازطراحی حضور المصطفی در عرصه بین‌الملل تاکید کرد و افزود: توجه به اقتضائات حضور، راهکارهای بهره‌وری حضور، با توجه به شرایط، اهمیت سازمان‌دهی دوباره برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت نیروهای بومی و عملیاتی‌سازی آن، از موضوعات مهم این دوره از اجلاس خواهد بود.

قنبری اولویت‌بندی کشورها را در نگاه‌های منطقه‌ای مورد توجه قرار داد و بیان کرد: استفاده بهینه از منابع پایدار و رشد و توسعه حضور المصطفی در مناطق کمتر بهره‌مند و نیز جذب دانشجویان و امکان‌سنجی حضور، از دیگر مباحث این اجلاس خواهد بود.

توجه به بهره‌وری و انسجام سازمانی 

وی ضمن تأکید بر حضور حداکثری جامعة‌المصطفی(ص) در عرصه بین‌الملل، بیان کرد: در طرح بازنگری و بالندگی سازمان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، ضمن توجه به انسجام سازمانی، بر بهره‌وری در حوزه منابع انسانی خارج کشور و منطقه‌بندی کشورهای جهان براساس مأموریت‌های محوله توجه و این منطقه‌بندی‌ها با نگاه به پیشینه فعالیت‌ها ارائه خواهد شد.

معاون ارتباطات و بین‌الملل گفت: در بازطراحی، مراحل مختلفی مد نظر قرار گرفته و به وضع موجود و مسائل مهم در چشم‌اندازها توجه شده است. مدل‌سازی آموزشی حوزه‌ای در مناطق مختلف، از دیگر مباحث اجلاس خواهد بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود، گزارشی از فرایندها و بخش‌ها و مناطق مختلف طرح منطقه‌بندی المصطفی ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جامعه المصطفی العالمیه معاون بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهر اردبیل افزود: برنامه‌ریزی می‌شود تا فاز اول پل بسیج شهریورماه به بهره برداری رسد و مراحل نیز هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پل بسیج طبق زمانبندی مشخص شده پیش می‌رود و این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار اردبیل بر تکمیل پل نیایش اردبیل تاکید کرد و افزود: ساماندهی این پروژه از طرف ورودی کارشناسان و ورودی کوثر هم در حال تکمیل است.

اعتماد اعجازی بیان کرد: با تکمیل این دو پروژه گام مهمی در توسعه شهر اردبیل برداشته می‌شود.

او تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل را یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • سفری به چشمه‌های شفابخش آبگرم محلات
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • عکس| گروه‌بندی یورو 2024 تکمیل شد
  • تکریم روزه‌داران ماه رمضان در ناژوان با افطاری ساده