Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:02:11 GMT

بخشدار مرکزی البرز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۳۵۲

بخشدار مرکزی البرز منصوب شد

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛باصدور حکمی از سوی عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، محمد اسماعیلی به عنوان بخشدار مرکزی البرز منصوب شد.در حکم استاندار قزوین خطاب به محمد اسماعیلی آمده است: در اجرای ماده ۶ مصوبه شورای عالی اداری کشور و مستند به تفویض اختیار مقام عالی وزارت  به موجب این حکم جناب عالی به عنوان بخشدار مرکزی البرز منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است ضمن تلاش برای ایجاد هماهنگی و تعامل با نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری در سطح بخش و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف بخش موفق باشید.

عبدالمحمد زاهدی 
استاندار قزوین

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خدمت رسانی دولت مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)
  • (ویدئو) بزهای کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی