Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@01:01:01 GMT

تکلیف سکه‌های ثبت‌نامی‌های زیر ۱۸ سال چه شد؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۳۹۸

تکلیف سکه‌های ثبت‌نامی‌های زیر ۱۸ سال چه شد؟

تعدادی از خریداران دور نخست پیش فروش سکه، با گذشت چند ماه هنوز نتوانسته اند نسبت به دریافت سکه‌های خریداری شده از شعب بانک ملی اقدام کنند.
بانک ملی در توضیح چرایی عدم تحویل سکه‌های پیش فروش به این گروه اعلام کرده است که طبق بخشنامه‌ای که از بانک مرکزی دریافت کرده نمی‌تواند سکه‌های خریداران زیر ۱۸ سال را تحویل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که در زمان اجرای دور نخست پیش فروش سکه، هیچ محدودیت سنی برای خریداران لحاظ نشده بود؛ البته از دور بعد پیش فروش، بانک مرکزی شرایط سنی برای خریداران لحاظ کرده بود.

برخی از شعب بانک ملی به خریداران دور نخست پیش فروش سکه گفته اند: بانک ملی به همراه بانک مرکزی و قوه قضائیه درحال هماهنگی برای یافتن راه حلی برای این گروه از خریداران سکه‌های پیش فروشی است.

با این حال، اما هنوز هیچ مقام بانکی به مشکل این افراد اشاره نکرده و پاسخی به مردمی که پول سکه‌ها را هم پرداخت کرده اند، ولی نمی‌توانند آن‌ها را دریافت کنند، نمی‌دهند.
بانک مرکزی اواخر سال ۹۶ و چند ماه نخست سال ۹۷ به منظور مدیریت بازار طلا و سکه از طرح پیش فروش سکه رونمایی کرد که با نقد‌های فراوانی هم همراه شد.

گروهی از طرح پیش فروش سکه با عنوان حراج ذخایر طلا و ارز کشورمان یاد کرده و نقد زیادی به مدیریت وقت بانک مرکزی مطرح کرده اند. اما این طرح با تمامی کم و کاستی‌اش تمام شد و، ولی تا امروز خریداران سکه در انتظار دریافت سکه‌های خریداری شده در زمان سررسید هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پیش فروش سکه بازار سکه و طلا پیش فروش سکه بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • خریداران احتمالی استقلال و پرسپولیس
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • فرمول تعیین نرخ ارز مشخص شد/ توصیه فوری بانک مرکزی به خریداران طلا و ارز
  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی/ احتمال عرضه ارز تقلبی در بازار آزاد وجود دارد